22 April 2013

Special Gift From GEROBOK HANA! Siapa Nak Join BELI? =P

Special discount utk birthday girl, kateeenyeeee! =p
Ada sesape nak join membeli tak, hahaha!
Kalu takde pun, MamaZN tetap nak beli, hihihihi
Dasar! =p
Rugi woooo, sebab kita sengsorang jek dapat diskaun sampai 30% tu ;)
Bleh la 'pow' PapaZN time gaji nanti, kikikiki....


Special gitewww ;)


Nak tgk shawl-shawl cun terjah la FB : gerobok hana
MamaZN tau pasal #gerobokhana ni pun dari PnStoberi, hihihi... ;)
Terjebak sudaaa ;)
Naseb baek puas hati =p



11 comments:

Ratu Hatiku berkata...

Tq sharing. Nnt leh terjah..

MrS. F!zA berkata...

eh gerobokhana ada rekues fren..kita igt ape lah tk approve pon lg..siap ada wishes tu..

zarena heeney berkata...

jom shopping hehehehehe

eima berkata...

ade shawl je ke ... tak leh nk negok awal cenggini FB kena blocked sampai kul 4

syawalsimpsons berkata...

akhirnyer sue terjebak ngan nad sudah..si la tag kat sue..sue tak tau..kakakkakak

Salina@IbuAqil berkata...

Amboi!!
Pasni sakan membeli lah ye.. ;D

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

wah siap dpt special price sempena bday..beshnye, slmt membeli ye..

Adlin Mohamad berkata...

murah rezeki hehehe

Masya berkata...

wahh bestnya .. dapat promosi gitu.. hari tu ada gak terbaca.. dia buat GA gerobok hana ni.. nak joinlah..

mummy_ayu berkata...

Wah....best2...

intanfirdaus247 berkata...

wah wah bestnya..murahnya rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...