19 April 2013

Menang Contest | Rezeki Di Hari Lahir (^_^)


Tadi dah share pemenang-pemenang FM Melaka 
Kali ni nak share kemenangan MamaZN plak
Ecececece...!
Tu pun nak share kan?
Padahal bukan menang moto pun! Haha!
Ingat tak iklan tu? - pakcik menang motoooo! (iklan kat Era)


Kali ni ada rezki nak menang kat blog Kak Amy MamaTisya
Soalan subjektif - susah sket!
Soalannya apa yang kita suka baca bila ke blog MamaTisya?
Dan soalan bonus - lokasi percutian short vacation Kak Amy & family ;)


Tahniah pada kawan-kawan yang menang jugak :)


Alhamdulillah, dapat hadiah FM
Huiiii, bagi MamaZN dah seronok bebeno la tu!
Kata, peminat tegar FM kan? =)


Yang kedua pulak menang di blog YumieLufya
Sape yang tak kenal Yumie ni kan?
Comper terkenal dan hebat jugak la!
Memang kagum dengan Yumie, berkat usaha dan rajin
Selalu gak menang hadiah best-best :)
Yumie suruh teka berapa berat badan dia
Alaaa, susah kot nak teka! Tapi hentam saja la labu ;)
Pun ada soalan bonus berbentuk subjektif - kenapa suka baca blog Yumie

Tahniah pada kawan-kawan yang menang jugak :)


Alhamdulillah dengan rezeki yang diberi
Ni kira hadiah besday la ni kottt kan?
Hehee
TQ Kak Amy & Yumie! :)



Kemenangan [12] & [13] untuk 2013

12 comments:

mama tisya berkata...

tahniah..tgu tau...blum sempat lg nk pos

amiey lee berkata...

Wahhhh best..kta dh jarang join contest la nad.. besttt nye memang..nad hpi birthdayyy

*∽ IZAN ∽* berkata...

Wah wah murah rezeki!! Happy bufday Nad. Moga mantain comeyy and cepat kasi Nayly adik hik hik hik!!

MRS. K berkata...

congrax dear.. hadiah di hari jadi huhu

Gieyana berkata...

Congrats Nad..:)

zarena heeney berkata...

wah tahniah nad
bertambah lg koleksi nad

eima berkata...

tahniah nad

Alycia berkata...

wahhh, tahniah nad ;)

Iela Fazielah berkata...

Tahniah nad...

ch@ berkata...

KakNad muka rezki. Ihiks, tuah kakNad tak siapa yg tahu.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah Nad

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah nad. murah rezeki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...