17 April 2013

Macam Nak Duduk Hotel Seminggu! =P

Padahal 2 hari 1 malam jek pun, huhu
Dengan masing-masing 2-3 buah beg baju
Almaklum, baju anak-anak je dah bape pasang
Tu belum lagi beg susu, beg utk diapers
Aduuuui, macam nak pindah jek, haha!
 
Pastu dengan beg toto jek dah bape buah
Belum beg makanan yang buat lagi banyaaaaak beg jadiknya, haha!
Pastu dah nama pun tido hotel ada waterpark
Pelampung bermacam-macam bentuk dah sorang 1
Budak ada 5 orang
Hmmmm, bayangggkannnnn =P





Cenonet jek nampak budak 3 orang ni, haha!
Baby Nayli dgn Baby Khadeeja blum bleh join lagi
Dah join nantiiiiii, memang gamat la! =p
Masa ni Zakwan dah start tak ceria dah muka dia, huhuhuhu!


Nak FM Melaka tak? 
Jom join GIVEAWAY! :)


19 comments:

MrS. F!zA berkata...

byknya nad...ni mcm xmo balik dh ni..hehe

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Uii..memang meriah btol beg2 tu..hehehe

mama lieyna berkata...

Haha...meriah betul haa.. biasalah ramai family kan :-)

lia berkata...

Klu ada budak2 mmg byk beg.... Standard tu ;)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

dasat...dasat...huhu.
Akak mmg tak penah guna mende alah ni, huhu...

syawalsimpsons berkata...

walaupun dah mula tak ceria...tapi nampak gak dier ceria

mummy_ayu berkata...


Lebih kurang la kita nad...nie hujung minggu ni hubby ayu awal2 dah pesan....maku sure 1 bag jer. Mcm mana tu? Last2 ayu kata, didi packing la...tgk boleh tak?

MRS. K berkata...

dok langkawi seminggu pon tak banyak camni.. heheh

::NureeN:: berkata...

mak aiii... byknyerrr
mmg best :)

lieyalatif berkata...

haaa hamik kooo...due troli hah heheheeheh....

gitu le kalo dah beranak2 ni kan nad....mmg berangkut le kite....mcm lieya gak le nieh....penoh bonet keter heheehehehe

Adlin Mohamad berkata...

giler kentang la banyak tu ahhahaha cam pi overseas seminggu ni kikiki

Ismaliana Sulaiman berkata...

huhuuuu...mmg meriah sungguh beg2 ni nad.. :)

*azni* berkata...

meriah!haha..

eima berkata...

gila byk ...dasat betui ...

mamafarah4 berkata...

wah! nampak meriah ..ada budak2 baru seronok..ni kalo semua org dewasa x sonok..hehehe

zarena heeney berkata...

banyaknya barang hehehhehe

Nana berkata...

Tu dia penuh troli
Kita plak klw oliday mmg suke bw bj semaksima mungkin mls berat kan beg hehe

Masya berkata...

hihihi.. biasalah tu... kami yg 3 beranak blk kg hujung minggu pun penuh bonet padahal kg dekat jer.. mengalahkan nak seminggu cuti tau...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

lebih kurang sama la mcm kami kalau g bercuti, tp selalu mak n ayah mertua la yg siapkan brg2 mcm toto n bantal tu mmg x tinggal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...