26 April 2013

$$$ Daripada EXABYTES | Hasil Berblog ;)

Ingatkan sudah tiada jodohku bersamanya...
Tapi setelah di riki-riki, setelah di pujuk-pujuk, setelah di belai-belai  
Jodoh bertaut kembali, haha! (^___^)
Alhamdulillah, rezeki dari berblog jugak ni ;)




1st time dulu macam cepat jugak cheque nya sampai
Kali ni terasa cam lama sangat pulak, hehe
Tapi takpe, janji dah selamat pun sampai 
Moga masih ada lagi la jodoh lepas ni, hahha!

Kalu ada kawan-kawan yang nak try jugak
Cuba la cara-cara nak mendapatkannya kat sini :




8 comments:

eima berkata...

tahniah ..tak ganggu nuff ke

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wahhh tahniah nad.lama tak jenguk nayli windu=)

syawalsimpsons berkata...

takpe la lambat cepat..rezeki kan nad

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah nad.
murah rezeki :)

Lynn Hamzah berkata...

syoknya...lynn ada iklan nuffnang jer...

Masya berkata...

murah rezeki nad..

Ya ALya berkata...

murah rezeki....

zarena heeney berkata...

blh ker amik
tak kacau nuffnang ker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...