12 April 2013

Cantik Ke? Muahaha! =D

'... lebih ramai berpendapat wanita mencapai kecantikan sempurna pada usia 31 tahun...'


Siapa setuju?
Haha! =p

Ada kawan share kan info ni kat FB semalam
Tertarik pula MamaZN utk membaca nya, hihi
Sebab ada kena mengena =p
Kalu takde kena mengena, mmg dah scroll laju-laju dah!
Malas baca kekdahnya, haha!  

Genap lagi seminggu mencapai usia itewww, awww! 
Haha! =D




Orang barat kan
Macam-macam diorang nak selidik

Kalu MamaZN ni
Idak la bangga diri bebeno kata 'ai is cantik, sbb bakal 31 tahun'
 Poyo belaka jek, hahahaha!

Kalau selalu senyum, selalu yakin pada diri
Selalu solat (ada wuduk kan?)
Tak marah-marah slalu, sentiasa bersabar
Bersyukur dengan nikmat dan rezeki yang diberi
In shaa Allah
Umo berapa-berapa pun sume tetap cantik
Hatta walau dah jadik nenek sekalipun, kan?
Yang penting, hati mau bersih
Baru la cantik luar dan dalam
Ecececee.... ! :)

Ini tak, umo 31tahun jek cantik
Kang umo 35, orang kata tak cantik
Dah sentap! Haha!

 Ada sesape yang seusia dengan MamaZN?
Kahkahkah...! Poyo betul rasanya =p
Ai bukan retisss, usia no secret-secret maaa, hihihihi

16 comments:

Chekgu Azrine berkata...

sis..setuju..yg pntg tak busuk hati kt org itu org ni..kan..yg pntg hati bersih..solat 5waktu..in shaaAllah..

ai nk masuk 34...peace!!

Sue-Rya Qistina berkata...

yeay!!! setuju setuju setuju..jujur saya katakan, ramai yg ckp muka saya ni bkn mcm usia saya yg sebenar. bila soh dorg teka, dorg kata x nmpk mcm 30 pun. gembira rasanya hati.... :D

syawalsimpsons berkata...

setuju sangat..walaupun sue belom masuk 30 lagi..kikikiki

mamafarah4 berkata...

betul tu nad.. yg penting ikhlas.. eh nad nak masuk 31 ye minggu depan ..Akak esok nak masuk 3...Hehehe..

eima berkata...

ai mudah lagi .. hihi kesian ai tak cantek lagi ... nad hang mmg comey la ...

Lily@MamaZaraZareef berkata...

kita tak rasa cantek pon..sebab makin hari badan makin membesar ngan jayanye..muka pon mcm dah ilang seri sbb ayik penat kena keja shift..kekekekeke

Nafisa81 berkata...

alamak..next week masuk 32..tinggal berapa hari je cantiknya ni...hahaa

lizz berkata...

semua orang nak cantik...
Namun, ttak semua sedar bahawa amalan yang cantik akan menzahirkan rupa yang cantik! kan...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Tak kisah orang lain tak nampak cantek...asalkan suami dan anak2 nampak isteri dan ibu dorang ni sentiasa cantik di hati dan di mata dorang, heheh..

Cho Zila berkata...

umur hanya angka... tapikan dulu masa kita muda2kan kita rasa orang umur 30 tuakan,,, bila kita dah 30 kita rasa muda bersemangat lagi..

Alycia berkata...

ya betulll.. kt pun dh pernah buat entry ni kt blog ms umur 31 tahun.. skrg 31 + 3 hehe...

Masya berkata...

WAWAWAWAWA..... IYER KER?? BIAR CANTIK DILUAR DAN CANTIK DIDALAM JUGA.... HIHIHIHIHI ....

TP ADA JUGA ORG CKP SELALUNYA SERI WANITA NAIK SELEPAS BERKAHWIN HAHAHAHA... MCM² JER MITOSKAN..

MaMa CyDa berkata...

haaa sy salah sorg yg sebaya ngan nad .... 3thn yg lalu huehuheuheu ^_^

ehhh walau pun ahkak dah 34 tetap pasan cantik dan mude lagiklah ... bleh gitew? hahahahah

Zura@Iwan berkata...

kak dh 33..cantik lg ke? hikss...

semua kita cantik..alhamdulillah..

MrS. F!zA berkata...

Pnh jgk bt entri ni dlu..jgn 32 nti tk cantik plk..hahaha

E-sihat.com berkata...

Best entri ini. Semua cantik dan berjaya =)
Jom terjahkolagen hebatini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...