08 April 2013

Bila Mood Dia Maiii, Layankan Ajeee ;)

Aritu tudung yang MamaZN beli dari Kak Gie dah sampai
TQ Kak!

Dah lepas try pakai, letak la kat tangga
Dak tecit ni pulak pantanggggg sangat la kalu nampak tudung-tudung ni
Sama ada dia amik cuba utk memakai
Ataupun
Dia amik tapi campak ke mana-mana buat sepah!
Haaa, antara dua tu la
Tapi banyak nya ye kedua tu, huhu

Hari tudung tu sampai
Mood dia saaaaangat la baik
Amik-amik tudung tu cuba la nak pakai
Letak je atas kepala - jatuh
Letak lagi - jatuh lagi
Last-last MamaZN tolong la pakaikan ;)


Amik ati la tu... Eksyen! =p


Ajak bergambo takmo, tengok kartun jek!


Sup bunjut Adabi tu, muahahahah! =P


Haha, kantoi! 
Seksiiiiii! Atas tutup, bawah lapang! Haha! =p


Bertahan la 5-10 minit
Lepas tu dia wat la perangai campak-campak dia tu balik, hmmmm 
^____^



9 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

inner tudung ye...hehe..
elok ler...belajar2 tak rimas pakai tudung, hehe.

Adlin Mohamad berkata...

tutup atas bawah cekci kekekeke sup bunjut eyh kekeke

Ya ALya berkata...

Hahaha...comey...
Tu iner tudung yer nad

mama lieyna berkata...

Hehe.. seriusnye awek ni, takut nak ngurat..ihiks.. :-)

Nida Mohd berkata...

comel jek dak kecik pakai tudung..tak menahan tang bawah yg cekci tu..

mummy_ayu berkata...

tomeinya dia..nampak makin bam bam..tapi mcm mana nie..cekci kat bawah tu..

syawalsimpsons berkata...

alahai tomey dak tembam ni

Zura@Iwan berkata...

oo beli inner tdg ni yer..ingt beli shawl...

bagus la nayli ada keinginan nk pakai tdg tu..hehe

ch@ berkata...

Hahaa...nayli2. Comel btl. Dah la gebu atas bawah. Isklaaa...geram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...