02 April 2013

2 Gambar Yang Meruntun Hati Beta, Hukhuk ;(

Adoiii
Takleh tengok la 2 gambar ni
Kalu tengok mesti rasa sebak, sayu, sedih, rasa nak nanges
Sume ada!
Sebab?
Sebab kesiannnnn sesangat!
Padahal gambar diorang ngantuk tak cukup tido jek pun
Tapi tah la, tetap rasa sedih jugak
Hukhuk!

Ni gambar Baby Nayli time kitorang pi claim tiket wayang free aritu
Suruh tengok kamera pun nak taknak jek Baby Nayli ni
Sudahnya, inilah hasilnya
Ala.... Sedey!




Yang ni pulak Abang Zack
Time tunggu MamaZN bersalin kat Hospital Serdang dulu
Masa ni dah pukul 3 pagi kot
Zakwan takleh lena semula sebab dia tak nampak mak dia
Sedangkan mak dia dah kena tolak naik ke wad dah time tu
Alaaaahai! Sedey sesangat!
Terus dia balik ikut AtokZN
Naseb baek Zakwan behave jek... ;(





12 comments:

eT berkata...

sonok kalo tgk anak2 ceria kan...

ch@ berkata...

Sweet walaupun mengantuk. Hihiks....

JaSSNaNi berkata...

hahahaha... siannn.. (oppsss tergelak suda) sbb nye mamanya tu gigih benor soh anak2 senyum kan.. :P

syawalsimpsons berkata...

sayu kan bila tgk muka anak gini kan

Adlin Mohamad berkata...

alalala nayli muka sedih pun cute jugak

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itulah gambar penuh dgn cerita, lg pulak kalau kita tahu cerita disebalik gambar tu mmg mcm2 perasaan ada bila tgk gambar berkenaan kan..

Zarena Heeney berkata...

alahai kesiannya

lia berkata...

1001 mcm tafsiran kalau tgk gmbr kan

Iela Fazielah berkata...

betulla..bila tgk muka dorang termenung jauh rs meruntun jiwa...

mama lieyna berkata...

Turut rasa sebak jgk ni sbb mmbygkan keadaan anak masa tu..huuii..

Nafisa81 berkata...

kesiannya...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

anak mama.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...