27 Mac 2013

Wordless Wednesday : ROTI SOSEJ - HASIL PEMANGGANG AJAIB

Hasil pertama pemanggang ajaib
^_^
Memang ajaib!
3-5 minit dah siap!
Memang gembira, haha!
(mentang-mentang guna brand happycall =p)




Resepi akan dikongsikan nanti ye! ^_^




24 comments:

cik chinta berkata...

rupenye ble wt cam oven ek. ad bli. tp wat bako mkn2 bert je

mamalieyna berkata...

Syioknye... k.eina kirim dah kt mmber, dia p langkawi hari ni... :-) tak sbar nk dpt next week...

amiey lee berkata...

walaaaaaa...sedapppnyeeee..buat tuk sarapan best nih

Nigina berkata...

terliurnya ..... nak try la nanti cepatbagi resepi... umah ada pemanggang ajaib tu

*azni* berkata...

waaa,pg2 dah terliur tgk nad tayang roti nih..huhu..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Mesti zakwan sgt kagum ngn mama dia...leh msk burger utk dia...leh wat piza utk dia...nasik lauk pauk dh tentu lah kn...
Bgus nad. Jgn jd akak udah ler..ms mula beli masak itu ini ngn mende ni tp skang dh jrg nk guna dh..ntah apa2..kn..huhu

syawalsimpsons berkata...

terbaik la nad...sue ada kat umah, x terpakai pon, takut x menjadi, mak punyer la tapi..kikikiki

Sue-Rya Qistina berkata...

pergghhh..terangkat!

Nana berkata...

Kita br guna skali je
a

mama tisya berkata...

yum222....dh mcm pizza...

ni resepi ayam panggang ajaib:)

http://mamatisya.blogspot.com/2012/11/resepi-ayam-panggang-blackpepper-ajaib.html

Mummy Ayu berkata...

menariks...

fazilzura berkata...

cehh dan dan resepi kne tunggu pulok kan

eima berkata...

Waahhh mmg nampak menarik....

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wow..nmpak menarik!! bila nak ada satu kat umah gamaknye..wuwuwuwu

fieda berkata...

terbaik..

eT berkata...

wahhh...sedapnyer...resepi???hehe

:: Cik Viva :: berkata...

wow!! terbaek...

Mooniqueen berkata...

sedap ni...

Orked berkata...

wahhh...sedapnya..

Adlin Mohamad berkata...

hahahaha kita lum guna lagi ..
ayam dah beli konon nk berbbq kan dlm tu kikiki

Masya berkata...

nasib baik tgk lepas makan tengahari tau.. kalau x maulah telan air liur bebanyak...

Nida Mohd berkata...

wah..nampak sedap..harus cari satu pemanggang ajaib ni, nk wat lamb chop senang..

Ibu Lala berkata...

sedapnye. nak la sikit. masa bakar tu tutp ke tak? filing atas tu masak dulu ke tak??

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...