04 Mac 2013

Superheroes Cilik Menggegar KLIA! :)

Assalamualaikum!
Selamat pagi..

Badan lenguh2 la..
Kepala pusing, asek rase nak pitam je
Penangan dok berpanas Sabtu ritu la ni

Weekend yg full dgn aktiviti keluarga
Dari Zakwan bersukan sampai la anta AtokNenekZN p KLIA
Tu superheroes yg mencuri perhatian pengunjung KLIA malam tadi.
Makpak budak tahan malu jek, haha!

Arini rase nak rehat.. Tp mcm tak bleh je, huhu..
Nak mencari 'me time' agak payah btul la...
*ineedit!*

# Kepada Zakwan, Mama bangga dgn Zakwan..

# Kepada AtokNenekZN, selamat bercuti ke Istanbul! Ole-ole FM jgn lupa! Hehe

# Kepada SIL & BIL, selamat menunaikan umrah. Moga segalanya dipermudahkan...

Nnt MamaZN share full stori ek! Hehe
(bajet ada yg nak bace je =P)

17 comments:

zarena heeney berkata...

wah jd super hero skang nie

Masya berkata...

baca tajuk dah buat saya gelak.. ditambah gambar² superhero dan gegirl hahahahaha...

syawalsimpsons berkata...

tak menahan si zakwan tu

lia berkata...

kena la tonggek spiderman 2 yer ekekekeeee

eima berkata...

comey je ....fahim pun dah ade 3 dah bj superheroes ni ...robin, superman ngan batman... nk cari lagi la ...

kat alamanda ade kedai jual bj superheroes ni tp kompom mahal

Lily@MamaZaraZareef berkata...

perghhh..supehero kecik tak tahan tuh..mau tak gegar klia nmpak diorang ni..kekekekeke

Orked berkata...

aloooo...comeinyer..
anak sape tuhh..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

Alahaiiii cumelnyeee

Falsya berkata...

sungguh comel itu superheroes tecik...;)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

superhero yg comel hihihihi

ALoNa CintamaniszLite berkata...

kalo akak nampak budak2 pakai mcm ni...aku senyum aje. seronok tgk keletah dorang. Dorang sedang2 ni bkn tau apa pun. Tau nk seronok aje...tambah2 pakai baju mcm tu, kan...hehe..

kalo nk jadi superhero malayu...payah sket ler..jenoh nk cari baju melayu, sampin, keris, tengkolok bagai (ini bayangan hang tuah, hang jebat aje, hihi)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

superheroes comey2..

wah beshnya AtokNenekZN nak bercuti ke Istanbul..

itulah kan sabtu ahad lps cuaca panas betul,2 hari ni Zaquan n Ziqry tidur bertemankan tuala basah sbb x thn panas, umah xde econ

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..istanbul aku datang gitu!

Ya ALya berkata...

hahaha...zakwan ketua spiderman....

nad menang yer....

t bg alamat....alamat ri tu hilang...

http://mysara-ya.blogspot.com/2013/03/pemenang-fm-bukit-merah-dah.html

*∽ IZAN ∽* berkata...

mana tak nyer.. ngan gegirl pun boria pakai baju superman!! comey sangatt!!! kikikkiki

mamalieyna berkata...

Waah utk gegirl pun ada..mmg meriah :-)

Moga selmat pergi n balik buat mereka..

Ooh k.eina pun berdenyut kepala hari ni, mmg susah nak betul2x rest..huu..

kayyana berkata...

amboi zakwan... da serupe spiderman da kamu ye... bbnayli x join skali ke pkai costume tu... mati comel giler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...