25 Mac 2013

Sarapan Pagi BEST @ Warung Pilihan JJCM TV3

Hari Sabtu aritu
Bila tengok anak-anak pun bangun pagi seawal jam 7
Walaupun hari minggu
Mula la maknya jadi malas nak buat sarapan
Terus ajak pi jalan-jalan cari makan utk sarapan
Hihihi
Alasaaaaannnn! Kemain lagi! =p
Takde kena mengena pun sebenarnya, kan?
Memang dasar malas nak masak time weekend ni kekdahnya, haha!

Lokasi pilihan kami adalah Warung Bunian :)
Again and again, hihi...
Warung Bunian masuk TV3!
Sebab plag Jalan-Jalan Cari Makan dah ada dah tu ;)


Hos baru Qi yang sign! Yeay! Qi kembali! :)
Suka Qi jadi hos ;)


MamaZN penah citer pasal Warung Bunian ni sebelum ni
dan 

Bila dah rasa sekali
Terus nak datang berkali-kali! ;)
Sedappppppp!
Dah terbayang-bayang dah kesedapannya tu


Kuah roti canai ni sedap!


Lain dari yang lain -  nasi lemak pattaya =p


Sambal dia saaaaaaaangaaaatttttt sedaapppppp! Serius tak tipu!


Waktu yang disyorkan utk ke sini
(kalau ada yang teringin nak pi la)
Seelok-eloknya pi sebelum kul 9
Masa 1st time kitorang pi sini
Sampai kul 9.30 sume-sume pun dah abes!
Sangat kecewa! Huhu
Sejak itu, takmo pi lambat-lambat lagi dah
Anak-anak tak mandi lagi biaq pi
Janji dapat sarapan kat sini, muahahaha! =D




T.E.K.U.N! =P


Teh ais dia sedappppp jugakkkkk! :)


Kali ni kitorang pi siap bungkus bawak balik lagi, haha!
Konon-konon dapat la makan utk lunch nanti
Almaklum, maknya malas masak time weekend kan?
Dah bagitau tadi kan?
Haha!
Tu yang berbungkus tu, hihihi


Sangat tak percaya!
Teh ais - 3
Roti canai - 3
Nasi lemak - 4
Total = RM15!

Pergghhhh!
Sila percaya!
Murah!

Biasa tu, kitorang makan kat kedai mamak
Teh ais - 3 dengan nasi lemak, roti telur, megi goreng = RM12.50
 Kiranya makan kat Warung Bunian ni murah la


Memang port feveret kitorang la utk breakfast
Biar la jauh pun
Tapi berbaloiiiiii =p

Waktu lunch tah bila nak try
Kena cari masa lenkali nnt ;)





13 comments:

Adlin Mohamad berkata...

nad bg landmark nk terjah ni ... PM kat fb kita hehehhe

syawalsimpsons berkata...

sue pon mmg suke sgt dtg sana...heaven je rasa kan

tenku butang berkata...

amboi.. gambaq.. buat teman lapaq je tauu..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nasi lemak pataya xpenah mkn slalu mkn nasi greng pataya jer

Waney Zainuddin berkata...

eh murah tu. cam best je :)
WaneyZainuddin.com

zarena heeney berkata...

wah murahnya harga makanan kat situ

Alycia berkata...

kt xpernah smpai, tp pernah mkn ns lemak bungkus tu... member belikan.. mmg sodappp..

kasi peta nad.. kat area pinggiran putrakan..

aLyNnZ berkata...

warung buniann..mcm scary sib baik makanan nyer sedap kan..? murah berbaloi2..

Nana berkata...

jauh sgt la..
Klw dekat lama terjah dah

Norhaizan hakim berkata...

Dengar nama warungnya pun dah mengancam..huishhh..memang murah giler tu...tapi KZ layan gambo jer lah..nak pegi, jauhhhhhhh.

Ya ALya berkata...

Teh ais mmg feveret ya la....mst rasa kaw punyer kn..

harun hamzah berkata...

Ada sesape bleh bagi alamat n koordinat dia tak. Teringin gak nak pegi. Tq

Tanpa Nama berkata...

Tolong bg alamat atau koordinatnya teringin nak gi. Email please ramzahidahramli@ymail.com
dah kecor air liok chek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...