25 Mac 2013

PROTES Yang Memakan Diri! =P

Haaa, tu la!
Masa buat takmo pikir baik buruk dulu
Bila dah jadi camni
Pandai pulak mintak tolong ye?
Hehehhee

Tu la tu
Baby Nayli yang semakin banyak akal, semakin panjang akal ni
Nak marah-marah kat PapaZN la konon
Sekali tengok-tengok dah memakan diri sendiri
Naseb baek la Mama nak tolong Baby tau!
Abang Zack takkan tolong Baby punyaaa, haha!

Alkisahnya
Baby Nayli nak ikut PapaZN kluar ke belakang umah
Tapi PapaZN tak kasi
Sebab kat belakang tu takde selipar Baby Nayli
Lagipun bukan lama mana pun
Kejap jek, nak amik barang sat

Tapi Baby Nayli ni takmo dengar kata PapaZN
Pastu mula la jerit-jerit tanda protes!
Siap panjat grill pintu skali
Konon-konon boleh bukak sendrik la tu kot ye, Baby Nayli?
Hahahaha!


Abang Zack jugak menten kasi peace! =p


Baby Nayli ni memang berani
Tapi kebiasaannya, dia panjat palang grill yang bawah skali tu je
Pastu Baby Nayli pandai turun sendrik
Tak sangka pulak kali ni dia panjat sampai ke palang kedua atas tu
Pastu sudahnya......
Tak tau nak turun sendiri! Ahahahahaha!
Kena la mintak bantuan kan? ;)

PapaZN cakap, cepat-cepat amik gambar!
MamaZN panggil jek nama Baby Nayli, nmpk la muka sedih dia tu, hihihi


Pandai pulak tengok kamera ye....Kikikikiki! =p



Dah puas amik gmbr 5-6 snap
Baru turunkan dia, hihihihi....

Haaaa, tu laaaa...
Tadi berani sangat ye! 
Heehehe...


 

19 comments:

permatabiru berkata...

hihihi..nak sangat ikut la tu..jgn panjang tinggi2 nanti jatuh..

Nafisa81 berkata...

ganas anak dara nih

ieyda berkata...

comellah panjat grill tu...meh auntie ieyda nak babap sikit...

mamafarah4 berkata...

kih..kih..nayli nayli.. ada jer gelagat dia wat org gelak..

♥cikmOt♥ berkata...

iris pun selalu cam gini...tapi dia pandai lak turun...

lieyalatif berkata...

Hahahahah comel2...byk akal betul ....mmg gitu le nad...sebok nak ngekor apaknye, bil xdpt protess...mcm dayyan gak la ni...anak manje laa kate kan....

syawalsimpsons berkata...

akakakakak..gelak guling2 kat baby nayli..kikikiki..siap papa dier suruh snap tu tak menahan tu

Zee Suhaini berkata...

alolo..cian dia..ni dah kes dera ni kak,sebab amik pic dulu..hahaha

ShidaGhazali berkata...

ololoooo..comelnya..
takmo nakal2 tau nayli

mama ila berkata...

hehehe..sedih2 pun sempat lagi tgk kamera..hehehe...

Liza berkata...

Hihihi. Gnas gak nk dara ni....

Sue-Rya Qistina berkata...

alalala cian dia. sama la mcm bambam jugak. dah pandai naik, x reti turun balik. klau naik takat 1-2 tu xpe gak. ni lagak hero. sekali naik x bole turun, meraung2. tp skang dh pandai la dia turun sendiri. hehehe

Ismaliana Sulaiman berkata...

amboi anak dara sorang ni mmg hati tegar btl yerk... :)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

sian dia protes x dpt ikut ek..pastu sangkut x pndai trn plak tu..hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehehe kelakar la nayli ni..kan dh xtau nk trn sendiri tu

zarena heeney berkata...

hehehhehehehe nasb baik tak jatuhkan

aLyNnZ berkata...

alorr ciannyer dia..mama pun sempat mengusik baby nayli yer..

Iela Fazielah berkata...

pandainyer dia.... makin lama makin tinggi dia panjat

mamalieyna berkata...

Hahhaha.. acik na tumpang gelak ye nyli, kt rumah tu gelakkan akeem, samalah peelnya kamo berdua ni.. :-).. berani mati punya olang.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...