11 Mac 2013

Peneka Tepat Lokasi Pilihan Zakwan ;)

Assalamualaikum & Selamat Pagi! :)
Rasa fresh tak arini? Hihihi...
Rasa macam nak cuti lagi jek, tp tu la...
Cuti-cuti pun keje-keje umah ni still mcm biasa huhu!
So, takde istilah la nak tambah cuti ke hape kan? Kikiki =P

Kat entry ini kan
MamaZN ada bagitau
Yang Zakwan takmo gi indoor playground kat The Mines tu
Pastu gi mandi manda kat Dataran Gemilang pun dia xnak
Dia asek ajak pi ke satu tempat ni
MamaZN ada mintak kawan-kawan teka, kan?
Hehe
So, cuma sorang jek yang menjawab dengan betul!
Cayaaa la! :)
Jawapannya, Zakwan ajak pi Zoo Negara
Dan pemilik FM yang MamaZN janjikan tu adalah fazilzura!
Tahniah uols!
Hadiah sudah dipos, so tunggu kan sahaja ya! :)






Banyak lagi FM yang cantek-cantek
Tapi harga pun cantek-cantek la jugak kan? Huhu
Takpela, ini pun dah ok kot kan zura? Hihihi...
Lagipun, PapaZN kasik masa 10minit jek nak belek-belek
Mana cukup tu..! Haha! ;p

Makanya
Minggu ni banyak la citer bergambar pasal pi Zoo Negara ye kawan-kawan
Kikikikiki....! (^_~)
Di samping tu, adalah nak citer pasal Warisan Rimba
Owh, ku sudah jatuh hati sama itu tempat!
Giler lawa! :)



15 comments:

Masya berkata...

kt org jugak x pg²... hubby bz sabtu.. ahad banayak jemputan mac ni... fm burung tu comel sy pun ada satu hihihihihi

mamalieyna berkata...

alamak..cek lupa nak teka, tp kalau teka sah2x salah..igt ajk pi playground mana2 ke..hehe~

mmg Fm comei2 sana, tapi harga pun comei2x..hehe~

nini berkata...

wah wah..tahniah yer kepada pemenang...-=D

Falsya berkata...

terlps pulak..ahahaa

ieyda berkata...

alamak, bila lak ada tekateki kat sini nie....dah terlepas lak...

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah kpd pemenang!

mama tisya berkata...

best la dpt fm zoo..akak dlu p tk prasan lak fm zoo

eima berkata...

lama tak pi zoo negara .... dgr cite byk yg dah upgrade

lia berkata...

iskkk apsal la x teka hari tu uhukssss

Mummy Ayu berkata...

sejak dah duduk seremban nie..tak gie lagi zoo pun..

Ya ALya berkata...

dulu masa g zoo tak minat lagi kumpul FM ni....pasni klu g lagi memang wajibla ya beli FM zoo ni....

*∽ IZAN ∽* berkata...

Owh Zakwan ni pencinta alam rupanyaa! budak2 mmg seronok kalau bawak gi Zoo. Nayli pun sure tumpang seronok nantii!

Zura@Iwan berkata...

owhhh teka dpt FM ke? rezeki fazilzura la tu...tahniah..

fazilzura berkata...

Eh Eh .. btl yek .. wakakakakak x kusangka laaaa... main tibai je psl hati ini pun tergerak nk bwk akil pi zoo ..


toceh tocehhh

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah pada pemenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...