19 Mac 2013

Pemanggang Ajaib @ MyDeal - LAGI MURAH!

Pergghhh!
Sentap jek tengok kan, haha!
Tu la, sape soh tengok! =p

MamaZN beli kat mydeal jugak aritu
Sejibik sejibun, rege RM85
Ingatkan tu dah abes murah dah la tu
Tengok-tengok...
 Kali ni turun lagi harganya jadik RM80!

Ni link nya :




Aritu jalan-jalan kat blog Mrs.K
Haaaa, hambekkkk!
Lagi-lagi-lagi murah uols!
#gegetjari# jek makcik bace, huhu!
Murah dari mana-mana tempat lain kottt
Yang penting, kene cari ongkos pi Langkawi dulu, hihihihi

Nak tau rege murahnya tu banyak mana?
Tengok sini


Mrs.K, nak kirim barang lagi bleh? Muahaha! =D


10 comments:

nadia berkata...

kak naddd, ni mesti auto publish punya entry eh? kalau bukan auto publish, nadia salute kak nad habis habisaaaannnn. rajinnnyaaaa kak nad update blog T____T
nadia nak update sekali sehari pon perghhhhhhh.

mamalieyna berkata...

murahnye nad. k.eina mula kirim kt makcik opis ni, beli melalui avon rm119, tp stok tak ada pulak, tunda.. waaah ini lg murah, kualiti sama je kot kan.. boleh grab gak ni.. thanks for info~

Falsya berkata...

sbb tuh la kalau dh beli satu2 barang tuh kite xsuke nak tgk2 yg lain..sbb takut nnt jd mcm nie la..ahahahaa

MRS. K berkata...

haahha.. kite nak pegi langkawi ahad ni. nak kirim ape noks?

syawalsimpsons berkata...

mmg murah tu

Adlin Mohamad berkata...

kita pun beli kat langkawi kirim ngan pakcik rege 69.00 je brand HIG

Ya ALya berkata...

mmg tak beli pun lagi....

Nana berkata...

tensen kan hahah xpela murah 5 inggit je

Masya berkata...

MMG KENE RAJIN SERVE KALAU NAK YG MURAH.. TP YG KAT LANGKAWI MMG MURAH.. YEAHH DAH ADA SATU.. TP TETIBA KAN.. NAK GUNA SYG PULAK HAHAHAAHAHA....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dh beli nk buat cmno lagi kan hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...