28 Mac 2013

Orangnya Tak Padan Dengan Basikal! ;)


Kesiannn...
Teringin nak naik beskal, tp makpak dia tak belikan beskal lagi
Guna la Abang Zack punya dulu ye
Ada rezeki lebih sket nanti, Baby Nayli dapat la beskal sendrik
Hehe
In shaa Allah...

Lenguh jugak la pinggang sebab asek kena menunduk jek
Ni pun tukar-tukar ngan PapaZN
Kebetulan PapaZN baru balik work
PapaZN pulak la layan Baby Nayli

Baby Nayli ni pun demand!
Kita dah tolak sket, nak le tegakkan badan kasi renggang/geliat sket
Tak baginya diaaaa...!
Jerit2 marah maknanya soh kita tolak beskal lagi utk dia
Amboi, amboi, amboi!
Kemain lagi ye! :)








Abang Zack jugak rileks
Main papan luncur sorang-sorang, hihi
Padahal mana reti sangat tu
Takpe, practice makes perfect! ^_^



13 comments:

ADEEYA berkata...

haha takpe dah besar jadi skater boi la tu abang zack :)

Sue-Rya Qistina berkata...

hehehehe..budak2 mmg gitu. suka explore :)

zarena heeney berkata...

amboi siap arah lg tu
keinginan tinggi tu nak naik basikal
kaki tak smp lg

geram tgk kaki nayli

Adlin Mohamad berkata...

sib baik nk naik basikal abg kalau dia mintak papa dia tolak moto tu cam mana kekekek ...kat umah ni abis simpan semua xde nk main2 umah sempit hehehe

Chekgu Azrine berkata...

haha..lawaks jgk bb nayli..chomel je tgok kaki bb nayli..rsa nk gigit..

lieyalatif berkata...

Hahahaha adik kecik main basikal besar yek...wajib tu nad belikan satu tuk nayli...cari yg kite leh tolak tu...comey hak tuuu

mamalieyna berkata...

Amboii mc m budak dh beso gayanya si nayli tu :-)

Samalah arif pun tk terror lg main skateboard :-)

MamaYatie berkata...

bg nayli jer la abg zack..hihi

syawalsimpsons berkata...

wahh seronoknyer dier main beskal

Zura@Iwan berkata...

ritu pun irfan ada tgk bdk mana ntah naik basikal..tunjuk2 dia..huhu

tp mak pak dia tk beli pun..nnti dh pandai bawa bleh la beli..hikss

ch@ berkata...

takpe-takpe, abg zack boleh tunggang bonceng bb nayli nnt ;) comel.

Masya berkata...

kira berani lah jugak zakwan tu.. anak sy penakut.. basikat pun masih roda 3 apa kes. dah 5 tahun..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nayli pn nak berbasikal jugak tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...