08 Mac 2013

Menang Giveaway - Dapat FM Lagi! :)


Syukur! Dapat tambah koleksi :)
Sukaaaa sangat! :)
Baru jek semalam update menang tanpa bertanding
Kali ni menang lagi! :)
2 giveaway dan menang 2 FM! :)

Mula-mula MamaZN join giveaway Alycia
Dan MamaZN salah seorang pemenang - dapat FM Melaka! 
Yeay!!!




Dan yang kedua pulak, jadik top commentator blog Adlin Mama 3K
 Hadiahnya FM jugak! Wee! :)
Dah dapat dah pun FM nya, suka! Suka! :)



 TQ Alycia! TQ Adlin! :)
Hepi gilerrr dapat FM! :)


 Kemenangan [8] & [9] untuk 2013

12 comments:

Sidratul Muntaha berkata...

ehehehe
kami menang jugak
belum lagi buat entry
maleh betl
busy betul
meh2 nad
join GA
kami pun tgh buat

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, kalu fm collector mestilah hepi kalu dapat fm kan...

mama tisya berkata...

tahniah..makin byk koleksi fm kn

syawalsimpsons berkata...

tahniah nad..rezeki

MRS. K berkata...

tahniah.. mesti fm da penuh ekbok nih

lia berkata...

Nad... comey betul fm moooo tu... uniq amat

fieda berkata...

tahniah nad...

hadiah kak fieda tu mmg tak sampai dh tu..takper..insya allah nanti kak fieda ganti lain..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah Nad..

Gieyana berkata...

congrats..:-)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

tahniah...tp kalo nad menang..akak mmg tak heran dh, hehe...sbb nad mmg suka join dan suka bagi sokongan tak berbelah bagi dgn menyertai GA atau kontes dari kawan2 malam kat FB jgk, hehe..

Kakak ipar akak...anak tiri dia jgk suka join contest tp bkn kat internet laa..tp contest produk...guna borang dari kedai atau kat sokabar.. Dia akan beli byk2..dan cari byk2 bukti pembelian. Dan...selalu dia lucky..bertuah. Dia selalu menang antara hadiah utama. Dan hadiah tu dia jual pd sape yg nk membelinya. Dgn tu dia dpt sedikit sebanyak modal yg dia dh keluarkan. Sebenarnya, dia puas bila join..dan berhasil. Rasanya dia ni leh masuk rancangan OBSESi kat TV9 hari tu, huhu..

**sekadar kongsi citer..

mamalieyna berkata...

Kiut la fm tu.. tahniah..syoknye..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah nad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...