29 Mac 2013

Meh Sini Abang Zack Ajar..... ;)

Semalam dah share kat Instagram & FB
Arini nak share lagi kat sini
Hehe
Kat blog bleh citer panjang-panjang sket ^_^




Rajin adik rajin
Rajin lah belajar
Bila besar nanti
Boleh tunjuk ajar
Ayah juga ibu gembira selalu
Melihat adikku rajin baca buku

Sape ingat lagu ni?
Dulu-dulu masa tadika selalu la kluar kat tv
Untuk rancangan kanak-kanak apa tah
Lupa sudaaa...

Sejuk hati tengok Zakwan ngan Baby Nayli macam ni
Sampai-sampai jek umah lepas tgk The Croods aritu
Terus Zakwan capai buku skolah dia, pastu ajar Baby Nayli baca
Sweet jek moment ni
Walaupun hanya sekejap tak sampai 5 minit pun bertahan 
Tapi tetap suka! ;)

Baby Nayli, mana bleh dia jadi tukang tengokkk jek
Mesti nak pegang, nak belek, nak gigit!
Abang Zack geram, trus simpan balik buku tu
Hahahahah!
Lawak pun ada
Memang sekejap sangat tapi tetap terindah di mata mak dia ni ha...
Hehehe




Haiii
Esok dah Sabtu kan?
Rasa macam kejap sangat plak minggu ni, hihi
Apa2pun
Selamat berhujung minggu, kawan-kawan! :)



9 comments:

mekchu berkata...

alahai abang zack.. alamak, mcm pnggil nama xboipren pulak.. nmpk dah matang!

diana berkata...

adik tu pulak nampak patuh je..heheh

diana berkata...

adik tu pulak nampak patuh je..heheh

aLyNnZ berkata...

Alohhh geram nyer tgk baby nayli elok jer ngadap abg..bagus abg dah pandai ajar adik yer..

ch@ berkata...

Mmg sgt comel.

mamafarah4 berkata...

hahaha..tomei jer nayli dok gitu..padahal tunggu masa jer nak nyakat abg zack tu..

Masya berkata...

abg mestilah ajar adikkan... lps ni kene jaga adik pulak kat sekolah nnt...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehe nayli pun khusyuk jer dgr abang zack ajar tuh

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah Good boy..
Adik Nayli pun setia mendengar ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...