22 Mac 2013

LIRIK LAGU Itu Jadi Pencarian Terhangat! =P

Hangat la sangat, puiii! 
Hahah!
Kalu dah masuk dalam carta 10 keywords terhangat kat Nuffnangs
Memang hangat betul la tu kotttt
Kehkehkeh!
Takde ke lagu lain selain lagu ni yang orang dok cari-cari?
Hehehhe
Lawak plak rasenya ;)

Ni mesti MamaZN cerita pasal aktiviti Zakwan sebelum ni kat sini :




Meh nak share balik semula, hihihi
Kira cam recall balik la ni, haha!


Lirik lagu cara lukis Doraemon
 Bulatan titik bulatan titik belon kecil bertali dan
Bulatan besar bulatan besar
Ada kiri kanan si beri di tengah
Tarik kiri tarik kanan lurus ke bawah
Dua piring dilukis biar seragam
Piring besar di tengah ada roti pita
Pita yang lebih besar ada di atas
Tambah garis jadi lah Doraemon


5 comments:

aLyNnZ berkata...

camner nak tau tersenarai 10 keywords terhangat kat Nuffnangs. nak view kat mana..bg alin hangat menarik mmg da boom..

syawalsimpsons berkata...

terbaik la zakwan...

eima berkata...

ade jugak ek org cr lagu tu ek... hahaha

Sue-Rya Qistina berkata...

hahaha..saya suka lagu doraemon tu.
c bambam terkumat kamit mulut nyanyi lagu ni

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

haha ada juga yg mencari tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...