26 Mac 2013

Lewat Sehari!

Lewat sehari!
Camna bleh lupa, haha!
Sori ek sayang...
BZ pi jenjalan kottt =p

Apa2pun, semalam 25/3/2013
Nayli Az Zahraa genap 1 tahun 3 bulan
Kejap jek masa berlalu
Akalnya pun panjang dah - macam2 dibuatnya
Tak yah la nak citer satu-satu kan
Sebab semua pun tau dgn peel Baby Nayli yang macam-macam
Hehe
Almaklum, dia membesar depan PC kawan-kawan Mama dia! =p




Petang tadi Baby Nayli dah start dedar-dedar dah badannya
Malam plak dah start panas
Asek nak menempek je ngan Mama dia
Panas nak beralih bulan kottt, huhu!
Harap-harap cepat sembuh ye sayang...

Esok PapaZN work dari 6.30pagi sampai 9.30mlm
Huhu!
Lamanya...
Anak-anak, sila behave ye!


p/s:
Takde maknanya Miss 'P' yang lewat sehari tu ye
Dah 1 tahun 3 bulan tak kunjung2 ni
:)


11 comments:

Mama Naufal Nufail berkata...

Oh manisnya senyumanmu.. hihi..
Tambah akal, tambah cerdik ye x Nayli..
Moga terus membesar sihat ye syg.. demam nk tambah byk lagi akal tu..

ieyda berkata...

memang comel nayli nie...

nad nak kirim ape?ieyda memang nak blk kg pun mlm nie...hihiiiihii

mamalieyna berkata...

Happy 1 thn 3 bln nayli.. mkin pandai senyum depn cmera eh..comei2x..

Bape la berst nayli ni kan, semngat nengoknye.. akeem checkup semalam, 9.3 kg je dia.. kecik molek..ngee.

mummy_ayu berkata...

ala ala tomeinya..
kejab jer dah besar kan..hari2 Mummy Ayu tgk dlm pc jer..bila la nak jumpa live nie kan?

syawalsimpsons berkata...

lama gak tu tak kunjung tiba cik P tu ye...sue dolu pon 6 bulan je..ni pon sekarang last ujung 12/2012 aritu,...pastu x da dah

Sue-Rya Qistina berkata...

kejap je nayli dah setahun lbh kan. terasa cpt benar masa berlalu :)

Ya ALya berkata...

Keja balik lmbat xpe...mst duit masyuk...boleh bawa g holiday lg....hehe

Masya berkata...

dah ala² macam rambut fara fauzanalah nayli ni.. hihihi...

cik P tu tak lama lg dtglah tu.. jgn risau sgt eh... bkn apa.. risau lg streess lg terbantut...

eima berkata...

kejap je nayli membesar kan ... makin bolat plak tu

ALoNa CintamaniszLite berkata...

rajin setiap bulan kira, ye..hehe..
ni mcm nk mintak keje kerajaan ni...tanya umur tahun dan bulan sekali, hihi...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kejap jer nayli membesar....moga menjadi anak solehah yer nayli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...