13 Mac 2013

Kepulangan Mereka Dinanti | Selamat Tiba :)


Ari Ahad baru-baru ni dalam kul 7 kami gerak dari umah
Pegi KLIA sebab nak menyambut AtokNenekZN yang baru balik dari bercuti
Kami pergi 2 buah kereta - dengan Aunty Wawa sekali
Tapi pegi dari rumah masing-masing
Takde tunggu lama mana pun
Sebab AtokZN dah pesan awal-awal dtg sekian-sekian jam
So, takde la banyak buang masa ;)




Alhamdulillah
AtokNenekZN dan kawan-kawan selamat tiba
Terpancar kegembiraan diorang
Rasa lega di situ :)

Lepas tu trus gerak ke Putrajaya
Pi breakfast dulu kat Kompleks Kejiranan Presint 16
Breakfast sambil sembang-sembang pasal negara orang
Alahaiiiii, seronok btul!

Dah lepas breakfast, kami balik umah Aunty Wawa
Sambung lagi sembang-sembang
Sambil tengok gambar-gambar yang NenekZN amik

Part jenjalan tengok tempat orang
Part shopping-shopping
Part hotel & makanan kat sana
Berbaloi la kot AtokNenekZN pi sana
Takde yang takbest, sume best-best belaka :)

Sambil-sambil tu mula la sessi memunggah beg souvenir
Haha! Saya suka! Saya suka! ;)

 
Ini sebahagian daripadanya la ni
Idak le nak tunjuk sume, hihihihihi.. :)


Lambakan FM Istanbul! ^_^


Ole-ole dari MAS pun ada jugak, wee! :)


Keychains & gelang :)


Tshirts :)


Ada la lagi barang-barang lain
Macam beg-beg & makanan kekacang

Tapi yang paling best bila dengar cerita AtokNenekZN la
Seronoknya la kalu dapat pi sana!

Arini AtokNenekZN pi jalan-jalan lagi
Jelajah Semenanjung Malaysia plak 
Dengan kawan-kawan yang sama-sama pi bercuti aritu
Moga dipermudahkan perjalanan
Dan moga diberi kesihatan yang baik buat AtokNenekZN dan kawan-kawan

Happy rasanya bila tengok AtokNenekZN pun happy :)




25 comments:

ieyda berkata...

banyaknya dpt buah tangan dari Istanbul tu....semua cantik2....

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wahhh..sakan jugak atoknenek bershopping ya..seronoknye tgk diorang bercuti sana sini..berangan nnti dah tua2 anak dh besar dpt duit pencen nak jugakla jalan2 ngn husbnd mcm ni..moga2 dipanjangkan umur n dimurahkan rezekilah kan nk smpai tpt org..^_^

♥cikmOt♥ berkata...

yey, nak beli satu FM istanbul...lalala

Mummy Ayu berkata...

wah..bestnya..yg paling best bab FM tu la..nak seketul yg tulis Istanbul tu..he he he..

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhhh!!! bestnya dpt bnyk buah tangan. yg paling comel FM dan flight mini tu. cute giler! nak satu :P

MRS. K berkata...

best jalan2 tgk negara orang nih

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

wah bestnya............
anak nye mesti senyum sampai telinga sebab ada fridge magnet ye

shark berkata...

cer pos kt saya satu magnet fridge tu..
hehe..
:)

Alycia berkata...

bestnya FM tu ;)

Nad, haah mmg FM burung patah sayap tu Nad bg.. mmg patah ms kami dapat.. posmen tu ganas sgt kot huhu.. tp xpe, asalkan org bg kami terima.. teus jer lekat kat petiais ...

lia berkata...

semoga waktu2 kita nnt pon dapat jalan2 gitu gak nnt, amin...

Nafisa81 berkata...

byknye buah tgn

syawalsimpsons berkata...

banyaknyer FM..

eima berkata...

hmmm seronoknye dpt pi jejalan

Ismaliana Sulaiman berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh...byknya ole2.. :) jauh atok n nenak ZN b'jalan..

bahagia bila tgh mak/ayah kita happy kan nad..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Alhamdulillah....selamat sampai...banyak ole2

fazilzura berkata...

FM FMMMMM ..

wahh bnyk nye sopingggg

Ya ALya berkata...

dalam banyak2 tu yg ya suka fm n keychain.....fm istambul tu nak jual ke..?boleh la beli...tak de lagi dalam koleksi ni....lalallaa

Salina@IbuAqil berkata...

Uishhhhhh Nad..
Bnyk cenderamatanya..
Sronok Atok opah..
X payah pk apa holiday je tenangkn diri..
Kita ntah bila dpt smpai sana ye dak.. ;)

lizz berkata...

wah seronoknyer...fm tu semua lelawa...

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

wahh sweey la atok nenek ZN ni ..bahagia kalau esok kita tua2 cam ni jugak kan ..melancong jelajah negara org bersama insan tercinta

kayyana berkata...

alhamdulillah da selamat sampai ye.. byk btul buah tangan... mesti best kan.. seronok nye klu dpt negara orang..

fieda berkata...

byknyer cenderamata dari istanbul.

mama tisya berkata...

sronok part tgk ole2 istambul tu kn..especially FM..hehe

Masya berkata...

alhamdulillahh atuk dah blk yer... banyaknya cenderahati.... cantik² pulak tu...

nadia berkata...

wahhhhh bestnyaaaa doranggggg
jalan sakan eh kak nadd :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...