06 Mac 2013

@ Kenduri Aqiqah KEYSHA ADDENA | Ketemu RAKAN BLOG Lagi ^_^


Weekend baru-baru ni adalah weekend berjumpa rakan blog kot
Haha!
Semalam dah citer pasal jumpa Mrs K

Alhamdulillah
Kali ni MamaZN ke kenduri aqiqah pulak
Anak rakan blog jugak
Keysha Addena, nama anaknya ;)
Comel namanya secomel tuannya
Geram! :)

Thanks Adlin, sbb sudi jemput kami :)
Akhirnya ketemu jugak kan, Lin...?
Sangka tak kami akan datang?
Hehehehe...
 Selalu tu rajin komen kat FB ngan blog jek
Kali ni dapat la berjumpa
Tapi sayang tak dapat peluk cium si Kyreen!

Juadah lain dari yang lain 
Biasa orang hidangkan nasi putih @ nasi beriani 
Tapi famili Adlin hidang nasi ambang ;)
Sedap-sedap sumenya

 


Abang Zack yang masih kepenatan lepas bersukan semalamnya ;)


Macam-macam isi dalamnya tu ;)


Andai dijemput, seboleh-bolehnya MamaZN cuba utk penuhi undangan
Sebagai tanda penghargaan jugak la kan
Sebab sudi jemput kitorang :)
Secara tak langsung, dapat gak beramah mesra
Walau sebelum ni selalu bertegur sapa @ FB & blog je ^_^
At least dapat jugak la bersua muka, kan?
* walaupun pemalu, ada hati nak jumpa jugak kan, kuikui! =P *


p/s:
berkawan biar seribu..... 
^_^


20 comments:

Nana berkata...

Nad mmg bole dpt award
Slalu je tgk nad atend kenduri or majlis kwn2 blog jemput :-)

MRS. K berkata...

rajin betui nad nih.. tapi best eratkan silaturahim gitew

Nory Zoulkefle berkata...

sedappp nama baby tu....

syawalsimpsons berkata...

x pe, pemalu, at least ada rasa nk jumpe kan

Sidratul Muntaha berkata...

kami datang pagi2
anto lauk lepas tu balik
sempat la nengok si kyreen tu
sian deh
calar dahinya
seb baek tak ape2..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

tq nad sudi dtg kira awal la tu org marhaban br selesai berendoi kiki keysha pun tukar baju sbb panas ..kyreen ilang kemana xtau la ..lauk pauk order ngan kak ayu (ida rahayu)
ok la rajin borak jugak ..asben nad pun peramah hihihi

ini eyeda berkata...

hihii k.da tau nad mesti seronok punyer kalu dpt jumpa kwn2 blog ni :)
*ensem abg zack :)

mama tisya berkata...

mmg rmi dh kwn blogger nad jumpa...kita je blum bersua muka kn

♥cikmOt♥ berkata...

ni bukan tahap pemalu dah nad...peramah...hehehe

Lily@MamaZaraZareef berkata...

oh..pergi eh kenduri akikah tu..kite pernah jmpe kyreen ngan kyra jela. bby keysha x sempat jmpe lg..heheheh

fazilzura berkata...

sure meriah

Sue-Rya Qistina berkata...

bestnya dpt jumpa blogger. saya baru 2x berjumpa ngan blogger (ada saya update kt blog pagi tadi. hehe)

eima berkata...

peerrrghh byk dah hang jumpa kan ...hebat tu

Alycia berkata...

Insya Allah, nnt kt jumpe pulak yer Nad.. sabtu ni Alycia blk kg ada kenduri lah Nad.. Insya Allah, nnt kt jmput Nad dtg weding adik kita 7/4 ..

LYAfrina berkata...

comel nama baby..sedap je sebut...

lieyalatif berkata...

rajin nad...bagus mcm tu...yg menjemput rase bebesar hati sebab nad sudi datang....

lagi pun sonok jumpe geng2 blogger ni kan nad...mule2 je malu2...lepas tu siap lee bergelak bertepuk tampar mcm dah lame kenal heheeheheh

Chekgu Azrine berkata...

kawan biar berjuta giteww..hehe

mamalieyna berkata...

Ha a btul kata nana tu, award "blogger yg paling ramai jumpa blogger" :-)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

asek ckp dia pemalu aje...huhu..

ieyda berkata...

baguslah nad nie, setiap kali ada kenduri rakan blogger, mesti nad akan hadir,...tingin sgt nak jumpa nad yg dikatakan pemalu nie..hihihihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...