15 Mac 2013

Kenangan Mengusik Jiwa ~ Disahkan Mengandung Luar Rahim?

Bila malam-malam camni
Bila sume kesayangan-kesayangan dah beradu
Baru la boleh ngadap pc ni
Kalu idak tu, online thru henpon jek sambil baring tdokan Baby Nayli hihihi

Bila dah tengah malam gini
Mula la pikiran ni menerawang ingat macam-macam
Citer-citer dolu, citer-citer semalam, plan akan datang
Tapi malam ni, tah kenapa
Boleh pulak la teringatkan balik
Saat-saat diberi berita buruk 6 tahun lepas
Saat-saat bila diberitahu MamaZN mengandung luar rahim, huhu!
Memang sedih bagai nak rak!
 Almaklum, anak pertama
Dah tu pulak setahun kami menunggu

Aihhh, ni yang mula nak nanges ni, huhu!
 Apa-apapun Alhamdulillah, Zakwan selamat dilahirkan
Alhamdulillah, semakin membesar dengan sihat dan bijak







Nak tau ke?
Boleh baca kat sini :)


&



Pengalaman sungguh la!
 (T__T)
 

7 comments:

ieyda berkata...

alhamdulillah zakwan dah besar dengan bijak pandai....

Ibu Lala berkata...

Alhamdulillah. Selamat jugak akhirnya..

Sue-Rya Qistina berkata...

huhuhu..seriaunya! nak2 anak sulung kan

syawalsimpsons berkata...

semua tu ada hikmahkan...alhamdulillah zakwan pon sihat

nadia berkata...

zakwan yanggg kuattt! goood boyyyy. nanti mesti dia jadi anak yang soleh kak nad. :)

eima berkata...

sblm dpt nayli dulu pun penah gugur jugak kan .. total dah 4 org anak dah kan ... Allah bg benih yg terbaik je tau nad ... doktor ima dulu pun ckp cam tu die bg perumpamaan putik buah ..klu yg tak elok semua gugur sebelum besar ....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Alhamdulillah...zakwan membesar dgn baik kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...