18 Mac 2013

Kalendar Cuti Sekolah 2013


Sangat penting pada mereka yang anak-anaknya dah bersekolah
Walaupun hanya tadika je, hihihi

Dolu-dolu, time Zakwan kecik lagi
Tak heran pun pasal cuti-cuti sekolah ni
Tak amik port pun kate orang

Sekarang ni, ha amik!
Memang kena print tampal sesiap kat umah tu, haha!





Minggu depan start cuti skolah! :)


Zakwan dah dok berkira-kira dah
Mama, Mama...
Nanti saya skool, skool, skool, skool, skool (kira dengan jari)
Lepas tu cuti-cuti lama kan, Mama?
Ala, kenapa cuti lama-lama, Mama? Saya nak skool..!
Sighhhh! 


8 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

semangat nk sekolah ye, zakwan..bagus2. teruskan sampai dh besar2 nanti, ye...

mummy_ayu berkata...

ooo......sempat la celebrate bday iris sebelum cuti sekolah nanti kat tadika dia..emmm....

kayyana berkata...

harusla ade kan jadual cuti sekolah.. senang nak bwk zakwan jenjalan.. seronoknye bile zakwan semangat nak skool...

mamaRIFQY berkata...

wah semangatt die nak pegi skool ye..baguss

Lily@MamaZaraZareef berkata...

tulah..skang baru sibuk2 nak tau tarikh cuti sekolah...tapi kan..sejak sekoalh tahun ni..dah 3 ari Zara ponteng sbb ikut emak apaknye berjalan..nasib baru tadika 5 tahun leh lagi ponteng2 kot..(hampeh nye mak..agagagaga)

mama tisya berkata...

kalo ank start school nk cuti2 kena pk gk la..tp kalo tadika ok lg la...kalo dh sek ren kena tgu cuti sekolah la

**jusco setiawangsa ngan jusco au2 tu sama

nadia berkata...

kak naddd, jadual ni sangattttttttttt membantu untuk kakak yang ada adik bersekolah macam nadia ni. wiwiwiiwiw :))

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ada anak sekolah ni kena tau la psl2 cuti2 sek ni kan hikss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...