10 Mac 2013

Jatuh Cinta Sama WARISAN RIMBA!

SubhanAllah!
MashaAllah!
Cantik sungguh ciptaan Tuhan!

Selama ni dok tengok kat blog Nana
Pastu Kak Ayu pun ada penah citer jugak akhir tahun lepas rasanya
Dan kali ni kami 1 famili pi tengok sendri keindahan tempat ni
Ya Allah! Sampai sekarang masih terbayang-bayang!
Masih ada lagi tempat yang tenang dan best macam ni kat celah-celah kotaraya?!
Pergghhh..!




Dalam next week baru MamaZN citer lelebih ye...!
Ni kira teaser jek ni, hikhikhik =P


Baru balik dari amik AtokNenekZN kat KLIA
Yeay...!
Sessi memunggah barang dalam beg lepas ni! :)
Nak tengok ole-ole yg dibawak pulang, hihihi
Apa agaknya yang kami dapat
FM-FM-FM-FM-FM
Hahaahahah!
Sambil-sambil tu bleh la dgr cerita AtokNenekZN pasal Istanbul!
Mesti best!

Tak menyempat kan?
Padahal AtokNenekZN baruuuu jek sampai ke tanah air, hihi
(^____^)


Daaaa! :)


xoxo, N!

14 comments:

MRS. K berkata...

Byk kali da plan nk pg tapi x tepegi.. Dekat ng umah mil

mamalieyna berkata...

Kongsi2kan... ada kesempatan boleh terjah jugak nnti.. :-)

Waaaah fm haruslah tu.. Alhamdulillah selamat sampai dah ye..

*∽ IZAN ∽* berkata...

Wah katne ni? Cepat sket wat full entryya Nad

Chekgu Azrine berkata...

biler la nk gi..dkt jgk ngn umh..huhu

mama ila berkata...

Haah..cantiknye tempat nie!!!! cepat2 update...nak tgk gambar byk2!!! heheheh

ALoNa CintamaniszLite berkata...

masih terpelihara khas utk warga kota...

mama_umar_maryam berkata...

fm istanbul!!!! mmg tau tmpt ni sbb bc kt blog nana dulu..mmg cantek

Ya ALya berkata...

Fm istanbul mst cantik cantik ni.......

ieyda berkata...

cantiknya view kat sini....

berat ieyda lepas bersalin kat Leesya 80kg....hihihihii

Berat gila kan....memang gemuklah...

tapi sekarang xtau berapa coz xtimbang lagi...

Masya berkata...

warisan rimba ni kat belakang zoo negarakan.. kalau silap maap yer... pernah pg dgn kawan² seronok sgt, tp jalan dia kecik sikit.. dan parking terhad... tp mmg best.. sbb kami dtg awal dapatlah pilih tempat yg best.. lepak hahahahaha...

Zura@Iwan berkata...

cantikkk la warisan rimba ni...bestnya...

fazilzura berkata...

alamak best nye.. kt mano niii

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

best gak nampak tmpt tuh

Zaliha Lela berkata...

hai...boleh sesape bgtau saye tempat nie kat mane ??? warisan rimba nie cantik sangat..nak bawak ank sadare mandi manda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...