18 Mac 2013

Jalan Sorang-Sorang @ Gerbang Malam Teluk Intan

Petang Sabtu aritu hujan lebat selebat-lebatnya!
Tempat korang hujan lebat tak?
Teluk Intan siap angin bagai!
Lebat betul!

Cadangnya malam tu nak pegi Gerbang Malam Teluk Intan
Nak belikan FM Teluk Intan utk kawan-kawan yang mengirim
Pastu kot-kot la dapat jumpa businesswoman CNN tu kan
Tu cadangnya je la...

Tapi tau-tau je la bila dah petang tu hujan
Maghrib tu hujan masih rintik-rintik
Tapi ku redah juaaaaa
Bak kata Nadia AF tu, REDAH JEEEE..! ;)
(eh, nama pun sama plak =p)

ZakwanNayli, baru kluar ke jalan utama dari jalan kampung tu
Dah ketiduran
Penat sangat siang nye tu
Nampak gayanya memang kena jalan sengsorang jek la
Sebab PapaZN kena jaga budak-budak ni dalam kereta




Alemakkkk
Kecewa btulllll!
Sebab booth yang jual barangan souvenir tu tak bukak plak malam tu!
Aleerrrr!
Tak dapat la nak beli FM!
Pastu booth CheNamNam pun cam takdeee jek
Balik la ke kereta dengan perasaan hampa, huhu!
Bila jalan sorang-sorang ni, takdenya la nak belek-belek barang setiap booth
Laju giler kot jalan, haha!
Memang cari apa yang dah disenaraikan jek
Takde barang, trus blah! ;)

Almaklum la kan, hujannn
Tak ramai la pun yang sanggup nak terjah Gerbang Malam tu time hujan-hujan
Kecuali MamaZN la, hahaha!
^___~

Pada kawan-kawan yang mengirim
Mintak maaf banyak-banyak ye
Orang tu tak jual la malam tu!
Next time, in shaa Allah, MamaZN belikan k! 

14 comments:

Nana berkata...

baru igt nak tuka sama suke ngan fm air papan heheh sabtu lepas g mersing ada bli fm tp ada belen satu je nak tuka suka sama suke

eima berkata...

dlm hujan tu sanggup tu ... klu ai mmg tak beli dah kot .. tak rela u pala ai sakit huhu

Nida Mohd berkata...

takde rezeki la tu kn..tak best kan jalan sensorang..sama cam sy mesti laju je kalo jln sensorang..

zarena heeney berkata...

janji tau eheh

CheNamNam berkata...

hakak buka juga booth asalnya dear...tapi hujan pukul sopoloh hakak dah clear semua...tapi hakak masih lepak kat GM sampai kul doblas...ade kat booth OH CUTE..mungkin awak tak prasan hakak kott...:)

Hakak rase brader yg jual fm tue pon bukak jugak mlm tue tapi dah hujan ramai lah yang tutup..taknak ambik risiko barang basah

btw brader tue kedai dia kat belakang tue jerk..kalau awak prasan ader signbord besar GIFT 4 GIVE..kedai dia lah tue...malam tue mungkin dia buka kedai jerk tue,booth tutup.

next time masuk GM call hakak k 019-5084416...:)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jue pun sama suka main redah je...hahaha

lieyalatif berkata...

Betul tu nad...kang kalo menyinggah takut tebeli benda2 yg xde dlm senarai kan...lagipun x syok jalan sorang bile dah biase jalan ramai ngan hasben n anak2 nih...

Nafisa81 berkata...

takpe..kampung sendiri...lenkali balik lagi leh pergi lagi

Ya ALya berkata...

nasib ya xterjah mlm tu nad....

ALoNa CintamaniszLite berkata...

mmg tak best jalan sengsorang, kan..hehe..

nadia berkata...

bagusssnya kak nad. :)
gigihhhh demi fm tersayanggg kan. hihi

mamalieyna berkata...

aloor frust tu.. seb baik tak kirim..ahaks.. ^_^

apa nak buat nad, benda gini kita mana jangkakan..

Adlin Mohamad berkata...

rajin tul nad ni kita kalau blk kpg dok dlm umah senyap2 je kekeke

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

xder rezeki..nanti g lg yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...