13 Mac 2013

Jalan Jauh-Jauh, Ini Jugak Yang Dibawak Balik =P

Papa, Papa...
Punya la jauh berjalan
Dari BSP sampai ke Hulu Kelang sana
Pi masuk Zoo Negara & melawat Warisan Rimba
Orang cari fridge magnet, ole-ole ini jugak yang dicari




Sanggup tu pi redah hujan lebat
 Semata-mata nak beli petai utk buat stok kat umah
Hehehehe...


p/s:
saje je glemer kan Papa ni, Pa :)



14 comments:

syawalsimpsons berkata...

jauh benar mencari petai tu

Sue-Rya Qistina berkata...

hehehe..peminat setia petai rupanya :)

fazilzura berkata...

pak ajil pun suke petai ..tp x bape nak beli psl daku x reti makan eheheh

Ya ALya berkata...

Sedapnyer......lama dh xmkn petai....

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

peminat tegar petai rupanya yea hehehe

mekchu berkata...

kikiki... ini konpem peminat petai ni.. buat masak sambal udang sodap tuuuuuu...

Budak Kampung berkata...

my feberet..

Chekgu Azrine berkata...

akk pun suker petai...plg sdp buat smbl tumih..hehe

ch@ berkata...

ahahahaaa, papaZN mmg kelakar. kita suka dgn ke'sporting'an dia tu. rajin sgt dia layan wifenya. petai sambal udang sedap. ah, nak g masak pulek.

ALoNa CintamaniszLite berkata...

bagus makan petai ni...bersihkan buah pinggang katanya, hehe..

ieyda berkata...

kat jenjarom xde petai kot..tu yg terjumpa kat kl terus beli..hihihiii

sedap kan petai kalau wat masak tempoyak letak ikan bilis ngan daun apa ntah...lupa lak.

mamalieyna berkata...

hahaha,,, menda ni menggoda iman =P

zarena heeney berkata...

petai wah sedap tu
letak dlm sambal udang

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

peminat petai ni haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...