29 Mac 2013

Fridge Magnet MamaZN | Latest Collection ;)


Eeeeee....!
Suka sesangat!
Sebab makin hari makin bertambah, hihihi
 Ada sape-sape nak kasi FM kat MamaZN tak?
Hahah! Puiii! Tak malu punya orang! =p



Ini FM Frankfurt salah satu bandar terbesar kat Jerman
Kawan Aunty Wawa ada keje kat sana
Aunty Wawa kirim belikan FM
MamaZN ngendeng-ngendeng dari Aunty Wawa jek ni
Hehe
Dapat la jugak, kan? ;)
Takde lagi dalam koleksi FM Jerman ni 



Aiyakkk! Kelabu asap jadiknya gambar ni, huhu!
FM Pulau Perhentian ni NenekZN yang kasi
Lepas jek balik dari Cuti-cuti Istanbul
AtokNenekZN ikut kawan-kawan pi Cuti-cuti Malaysia - Jelajah Semenanjung plak
Dapat la ole-ole FM ni
Alhamdulillah rezeki ^_^
Zakwan dapat tshirt, Baby Nayli dapat patung penyu, hihihi



Hahaha! Meh gelak dulu =p
Ni lagi best, citer pasal FM Genting Highlands ni, hahaha!
Ari Isnin aritu AtokZN ajak follow pi R&R Genting Sempah
Saje nak bawak Zakwan & Baby Nayli jalan-jalan
Dah budak-budak ni ikut, mak nya kena la ikut sekali, ye tak?
Lagipun, AtokZN ada nak jumpa kawan kat sana

Jadiknya jumpa kat tengah2 la ni, hihihi
Sorang dari KL, sorang dari Temerloh ;)

Nak dijadikan cerita, masa jalan-jalan kat R&R Genting Sempah tu
Ada 1 booth ni jual FM Genting Highlands
MamaZN pun apa lagiiiii, beli jek la
Konon-konon dah sampai Genting Highlands
Padahal sampai Genting Sempah jek pun, wakaka! =p


11 comments:

Liza berkata...

Mesti dh byk koleksi fm nih. Liza pun kalau jln mana mesi nk beli gk fm.

mamalieyna berkata...

Syok.. ala utk koleksi sndiri,beli pun tak pe wlu tak ke sana.. :-)

*tak ada kesempatan lg nak ke pos office nad, msh ada fm bkt merah ni..herm..

Cho Zila berkata...

memang pernah sampaikan GH so oklertu... tapi ok gak fm diakan...
best dapat fm oberseeeee.....

Adlin Mohamad berkata...

genting sepah jual FM ok la tu xyah naik sampai genting kekekek ..
kita x penuh lagi koleksi FM hehehe

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..bertambah ceria la fridge awk ye nad. bestnya!

syawalsimpsons berkata...

jadi la, janji sampai genting kan

Zura@Iwan berkata...

sure byk dh noh FM nad..jelesnya kak....

ok la tu dpt gak FM frm genting...hehe

ch@ berkata...

hahaaa, takpe kak. janji dh beli. so kalau sampai genting terlupa beli, takde la menyesal.

Ya ALya berkata...

ada gak nama genting tu,walaupun beli kt genting sempah kan.....

t kita sistem barter FM lagi yer....
kumpul2 dulu....

Masya berkata...

saboo jerlah.. oklah tu kira genting jugak.. walaupun genting sepah jer..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

bertambah koleksi nad kan...tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...