19 Mac 2013

Dapat Jubah Dari Makkah

Alhamdulillah
SIL & BIL selamat pulang ke Malaysia ari Jumaat lepas
Dari menunaikan umrah
Sampai jek KLIA, terus balik kampung
Kesian jugak kan, mesti letih dan penat
Tapi nak buat cemane, ada hal kecemasan
Huhu!




Tak sempat nak dengar cerita pasal umrah
Masing-masing bz dengan hal masing-masing
Dapat jumpa pun kejap je
Takpela, in shaa Allah nanti-nanti bleh la jumpa - dengar cerita

Dalam tak sempat nak bersembang panjang tu
Dapat jugak kami ole-ole dari Makkah
Alhamdulillah, rezeki
Kekacang & kurma abes dah dimakan
Kejap je abes, kan? Hehe
PapaZN ngan Zakwan dapat jubah
MamaZN dapat shawl pashmina kot tu kan?
Boleh la PapaZN & Zakwan pakai time raya nanti, hehe
Nak cari sedondon jubah jugak la
Biar semua pakai jubah
MamaZN dah jumpa mana nak cari 
Serius cantek-cantek
Tggl tggu approval dari PapaZN jek ni
Almaklum, dia kan banker, haha! =)

Kalau kawan-kawan nak tengok jugak
Sila la search Do Buy Dazzle kat FB
Serius cun-cun belaka :)


14 comments:

mummy_ayu berkata...

wah..best best..syukran..

lieyalatif berkata...

Dapat ole2 dari mekah mmg best kan nad..lieya suke gile kalo dpt kurma kismis kekacang ...leh hadap sorang2 makan hehehheh

Falsya berkata...

kite pun suke jugak jubah..selesa jer..baru la lemak2 tepu kite boleh bernafas..kalau x terseksa kat situ..tersepit/...kuikuikui..

eima berkata...

paling sronok org mekah tu la dpt ole2 kan...

Nafisa81 berkata...

seronok dapat oleh2 dr mekah..tak dapat pegi...dapat rasa ole2 jd laa..

♥cikmOt♥ berkata...

fm dapat dak...hehehe...

Ibu Lala berkata...

Seronok kan bila ada orang bagi ole ole dari mekah kat kita. Tahniah.

syawalsimpsons berkata...

bestnyer dapat ole2 ni..leh la sedondon tu

Adlin Mohamad berkata...

hahahha mak pakai jubah cam org peknen plak kekeke tp senang kalau berjubah ..

Ya ALya berkata...

ya suka klu dapt kacang2 dari sana..mmg layan la klu makan...huhuhu

Nana berkata...

suka jubah arab sebab design dia lawa
biapon klw tgk jahitan dia mcm org malas haha

zarena heeney berkata...

tak terpikir pun time raya pki jubah hehehehehehe

Masya berkata...

Alhamdulillahh.... rezeki namanya tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

bestnyerrr nad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...