11 Mac 2013

COCKTAIL | Sedap Time 'Panas' =P

Memang sedap!
Sejukkkk je sampai ke perut, haha!
Lagi-lagi time tengah 'panas'!
Panas dalam, panas hati, cuaca panas, haha!
Sume-sume pun bleyyy ;)




Mula-mula ingat nak pakai ais hancur tu
Cam ABC tu
Tapi tah blender tu problem gamaknya
Campur-campur la dengan ais ketul
Boleh sajeee ;)




Sedap memang sedap!
Senang nak buat pun iye jugak! =p
Tapi xleh minum selalu la...
Muak sbb susu tu kot, huhu! ;)


Kawan-kawan suka minum cocktail ni?

16 comments:

Masya berkata...

mestilah suka... lagi² kalau ada sumi manggooo nyum²....

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nad...sedapnya time2 panas ni.Lega rasa anak tekak :)

zarena heeney berkata...

cuba tepek resipi :D

Ismaliana Sulaiman berkata...

aduhhhh....terus rasa nak buat puding koktail ni...dah lama akak x buat nad...

Gieyana berkata...

nmpak best..:-)

INI EYEDA berkata...

hihiii mmg fav sgtttt kat seme warga umah k.da ni,dlm seminggu sah2 kena ada koktel ni,nak2 sara...kuikuiii boleh ke mcmtu :P

heirizalieyana berkata...

jom join GA
http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

lieyalatif berkata...

Betul nad!!! Kalo tgh panas2 dpt hirup puding koktel ni mmg sedappp!!! Nyamannn ke lalu ke tekak masuk keperut....

Lieya suke boh sumy jelly warne warni ngan nata de coco....mmg sedap!

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

Suka...suka benda senang nk buat tp malas hehe

*∽ IZAN ∽* berkata...

Pekena Koktail time pepanas mmg terbaekk!!!!

mamalieyna berkata...

senang tp sedaaaaap...suka! ^_^

Falsya berkata...

aduhaiiiii..naddd....cer share skit resepi..;)

Nana berkata...

suke, tapi xpernah buat sendiri
kena tunggu umah ada ramai org br bole buat ehehe
sebab takut xde sape makan

Ya ALya berkata...

Suka....guna susu cair kn..ya mmg pernh buat...tp xjalan la kt umh tu...ya je yg suka....

ALoNa CintamaniszLite berkata...

mmg suka koktel ni....anak2 pun mula suka masa gi kenduri kawen tengah panas2 terik dorang hidang mende ni...huhu. Sejak tu ler dorang suka.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

makan sejuk2 ni best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...