15 Mac 2013

Beriadah Pagi @ Playground PRESINT 14 :)

Rumah Aunty Wawa best!
Turun-turun jek bawah dah ada playground
Tak macam kat umah kami ni
Kena menapak sket
Pastu playground pun dah tak serupa playground dah, huhu!
Vandalisme!


Kasut tertinggal dalam kereta - sanggup main berkaki ayam! Sighhh!


Baby Khadeeja dah mula ngantuk dah tuuuu ;)


Happy Atok layan main slide! :)


Baby Nayli pencinta kucing! Beza dgn abang & omak nya ni, haha!


Amboi, santai nampakkkkk ^_^


Bestnye jadik budak-budak
Mainnnnnn jek yang depa tau! ;)



13 comments:

*azni* berkata...

eh eh,ni dkt rumah sy ni..sy pun duk presint 14 tp yg blok lama tu..hehe..

♥cikmOt♥ berkata...

nad, ni kat P18 kan..
opis akak depan tu jek...hehehe...

♥cikmOt♥ berkata...

adoi, tersalah pandang...P14 ek...silap silap...maafkan kami...maafkan kami...lalala...sebab nampak cam P18 tadi...

eima berkata...

ye la main je tau pastu kite berpeluh kena melayan ..risau jatuh bagai ... nayli geram betui la nengok die demok ... muncung mahai

Imaan09 berkata...

gambar last rasa nk terkam n kunyah2.. hahaha

Ya ALya berkata...

gambar last sekali tu mmg santai habis....geram je,rasa nak gigit2 peha temban tu....

MRS. K berkata...

kite dulu dok presint 14 gak. blok b depan sekolah tu. then umah siap, pindah nilai. pastu pindah putrajaya balik dapat kat presint 5. huhuuh

Sue-Rya Qistina berkata...

geram tgk nayli!
seronok je tgk budak2 seronok camtu kan

syawalsimpsons berkata...

kan...tak pk ape pon..main jee

ieyda berkata...

suke tgk pict nayli yg last tu...bebas dari segala masalah...muka tenang gile....sweetnya ngan pahe yg mok mok tu...hihiiihii

kayyana berkata...

seronoknye tgk nayli main slide tu.. tak takut plak dengan kucing tu... ermm kat mana ye rumah adik kak nad ni? presint bape?

ALoNa CintamaniszLite berkata...

best laa nayli...kita geng!!!!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mcm nak join main sama dgn nayli hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...