15 Mac 2013

3 FM Sekaligus! TQ Alya! :)

Risau Alya ek, 
Siap komen lagi FM yang Alya pos dah sampai ke belum kat entry ini :
Hehehehe

Alhamdulillah
Dah sampai minggu lepas dah Alya
Baby Nayli ngan mak dia pun dah melaram dengan klip rambut tu ;)
Mekaseh bebanyak! :)


Baru la nampak gegirl =p


Banyak betul ole-ole nya :)
Ingatkan dapat 1 FM hasil menang giveaway jek
Rupa-rupanya dapat 3 ketul!
Pastu Zakwan & Baby Nayli pun ada hadiah masing-masing
Wat susah-susah jek Alya ni ^_^




Dan mungkin Alya pun tak perasan kot
Sebenarnya FM-FM yang Alya kasi ni dah selamat dah
Ditempekkan kat pintu peti ais tu
Ada je kalu ditengok bebetul ;) 
 
Ye la, mesti la risau kan
Kurier servis @ khidmat pos ni sekarang ni agak mengecewakan
Takut-takut la tak sampai kan?
Tah la...
Bila laaa nak kasi elok servis depa ni
Kesian kami yang dok ceruk-ceruk walaupun tepi hiway
Ke kami jek yang ada masalah dengan servis pos?
Kawan-kawan ada problem sama jugak tak?




17 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

adoi riso mak kalu cam gini perkhidmatan kurier...tapi kalu nanti pun kena guna alamat opisjugak la ...nak tumpang alamat opis akak tak...hehehe

ieyda berkata...

tahniah lah nad coz banyak dpt hadiah...rezeki lagi tu...hihiiihih

syawalsimpsons berkata...

so far sue belom lagi...tp tak tau kalo ada prob akan dtg kan

amiey lee berkata...

wahhh koleksi fm yang cantikkk

shark berkata...

kalo anak saya jgn harap nak pakai ape2 kat rambut dia..
pakai sekejap je bole..;p

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah dear!
murah rezeki nad n anak2.

psstt..bole je nak copypaste mutiara kata sue tu. sharing is caring!

Imaan09 berkata...

waduhh.. si 'FM' ni.. nnt ku kasik FM Mexico..huhaa..perginya dak lagi Mr Asben ku..

p/s - nk link abaya RM240 tu nad, tenkiu

mummy_ayu berkata...

congrats!! suka suka.. tambah2 lagi dpt FM.lagi la suka..

kayyana berkata...

wahhh sampai 3 die dapat.. hihi.. skrg ni mmg.. gne pos laju selamat sebab ade no tracking.. hiihii...

Salina@IbuAqil berkata...

Setakat ni apa yg org pos smpai..
Kalo beli online slalu deme guna pos laju pun..
Hari ni pos esok mst sampai..
Agaknya dia tau laki akak keje pos kot..
Takut deme nak anto lelambat..
Kang diamuk satu pejabat..
Hik3!!!!!
Nad, happy weekend yer TC.. ;D

nadia berkata...

comeyyyyy angattttt baby nayliiii niiii :))
kak naddd, esok jom matta fairrr! :))))

Zarena Heeney berkata...

byknya dpt gift..happynya

Ya ALya berkata...

alhamdulillah...syukur dah sampai...risau tau klu tak sampai....

baru la comey nayli pki sepit tu,nampak gegirl kan...

tmpt ya ni pos setakat ni ok je lagi.....

ALoNa CintamaniszLite berkata...

member risau ler agaknya sbb dia ikuti perkembangan nad yg selalu parcelnya susah bebeno nk sampai ni, hehe..

Masya berkata...

takmoo komen pasal pos tu .. takmoo.. takmoo..
hahaha.. nampak tak emosi x stabil jer.. kalau sebut psl pos/kurier kikikikikiki

Nafisa81 berkata...

nayli ni iras siapa...? Takde gaya Nad sgt...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah nad..murah rejeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...