27 Februari 2013

Wordless Wednesday : PERNAH BUAT MACAM NI JUGAK? ;)

Ikut perangai sapaaa la ni, haha!

Perangai mak nya la ni kottt... =P
(lagi-lagi kalu makan megi =p)
Perangai mak nya kalu kat umah la
Kalu kat tmpt awam memang takkk la buat perangai camni
Malewww, haha!
 



Teringat dolu-dolu, time kecik-kecik
AtokZN letak air milo/teh panas dalam piring (alas cawan)
Kasi sejuk
Pastu hirup jek dari piring, hihi
Kawan-kawan penah buat jugak tak? ;)
 
Sekarang takde dah buat camtu
Budak-budak tak suka minum air panas pun, huhu!

Keee, kawan-kawan masih buat camtu jugak skrg ni? Hehe


15 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

pernah buat. nak2 kalau time nak pergi sekolah, mmg mak selalu wat camtu nak bagi air tu cpt sejuk utk kitorg. hehehe. tp skang xde la buat camtu lg

mama tisya berkata...

hah kalo mkn maggie mmg suka hirup..tp yg air panas tu tk wat..hehe

zarena heeney berkata...

anak2 ena pun suka mkn mcm tu
klu minum air ataupun hirup sup dlm pinggan mmg mcm tu la gayanya

Ya ALya berkata...

masa kecik mmg minum dr piring pun...

Alycia berkata...

itu stail adam minum sup tu..
hirup dr pinggan... xtau mana dia blajar huhu..

Mooniqueen berkata...

sama dengan anak MQ.. mula2 elok je pakai sudu.. Agaknya bila nak hirup kuah payah or lambat terus angkat bowl tu gitu..

mamalieyna berkata...

Hehe..ingat2x :-)..smalah noltalgia :-)

Ohho, tringat si arif, hirup kuah laksa ginilah, kemarin..sedap sgt ktanya..ihiks..

Nida Mohd berkata...

aah sy penah buat ms kecik2 dulu..
memang anak2 skrg ni tak suka minum air pns,,sy setuju..agaknya kalo bg minum dr piring camtu diorg nk kot minum air pns..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

ni peberet peel si kyra kalau makan kat luar abis dia hirup sup dlm manggkuk..peberet kyreen terlangkupkan pinggan atas kepala dia hehehe

Gieyana berkata...

Kak G pun minum camni..tu pon kalau hirup sup kat sushi king..ekeeke

ch@ berkata...

Hahaaa yes sy pnh buat. Auni buat jgk cuma x di tmpt awamlah.

Nana berkata...

Kecik2 dulu mmg suka buat haha

eima berkata...

fahim buat kat rumah je sbb kat skool buat gitu ... aku tak buat gitu sbb aku tak lalu ... kiki ...

klu minum dlm piring tu slalu buat dedulu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

penah buat dolu2 hehehe

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hirup kuah meggi...akak tak penah buat sbb hirup guna sudu aje dulu2 ler ni. Skang tak hirup dh kuah dia licin mcm dulu, hoho..
Tp kalo minum air panas guna piring tu dulu....mmg selalu lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...