20 Februari 2013

Wordless Wednesday : GARANG!

Wo, wo, wo..!
Tengok mata dah gerun, kekekekek! =p




Boleh tahan gak budak tecit ni
Kalu nampak dia pegang remote tv / mainan / handphone
Biar dia ralit main dengan alat-alat tu 
Jangan dimintak! Biar jek dulu
Kalu tak, abes dicampak-campak nye 
Eyyyyy!

Muka Abang Zack pun dah bercalar dek budak tecit ni
Naseb baek Abang Zack tu penyabar orangnya 

17 comments:

ieyda berkata...

memang nmpak garang pun, garang2 tp dalam hati ada taman ye...hihiii

syawalsimpsons berkata...

mmg garang nampak muka ni...mmmm...aunty soya larik dolu

fazilzura berkata...

anak2 dara zman now mmg grg

Sue-Rya Qistina berkata...

hehehe..muka nakal!
sama lah ngan bambam saya tu.
abis dia kerjakan kakak dia

eima berkata...

Mmg baby girl 2011 garang kot.alisha pun slalu pukul abg die..


Nayli garang betui. ..

eima berkata...

Mmg baby girl 2011 garang kot.alisha pun slalu pukul abg die..


Nayli garang betui. ..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

anak no.2 mmg peel cam ni kot kekeke sepesen je ngan kyreen ..abis dia ketuk pala kakak dia ..apa yg kakak pegang dia nak jugak

Zura@Iwan berkata...

wow garang...hehe

abg Irfan pun suka cakar muka taw...huhu...tp kdg2 penyayang gk dia..hehe

mamalieyna berkata...

Nayli mmg rupa grg..tp kiut :-).. kena la dgn si abg yg penyabar..

Iela Fazielah berkata...

mmg garang!

Ya ALya berkata...

Samala dgn marissa...bila dh pegang sesuatu jgn cuba rampas....mmg akn dicampak...

Nadiah Sidek berkata...

aiyoo...sepesen dengan shakir. kalau angin tak nak berkongsi tu datang...siaplah. habis dicakar muka kak longnya. nasiblah dapat kak long yang tak reti melawan balik >_<

Mama Naufal Nufail berkata...

Garang, tapi Nayli tetap comel.. ^_^

nadia berkata...

kak naddd, abg zack penyabar ikut perangai sape kak? akak eh? :)

mamafarah4 berkata...

hehehe..baby nayli leh jadi Kakak Kawasan ni..hahaha

ALoNa CintamaniszLite berkata...

angah anak akak tu pun mcm tu jgk masa kecik dulu...anak sulung ni penyabar sket, hehe....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

garang2 ttp comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...