07 Februari 2013

Menang Hadiah TUPPERWARE! :)


Jujur, MamaZN takde koleksi Tupperware ni
Kalu 'tipuware' banyak la kat umah, haha!

Aritu saje je la nak join GA
Hadiahnya Tupperware tu la ;)
Boring-boring anak2 sume dah tido
Layan GA, rajin plak la kan nak mengira satu-satu buku Adam :)
Itu la pun soalan GA tu
Berapa banyak buku-buku Adam kat rak (diberi gambar)
Sebab kat rak tu bercampur dengan buku2 mama & papa Adam
Sipi-sipi jek nak tepat
Jawapan sebenar adalah 76 buah, tapi MamaZN jawab 73 ;)

Tahniah jugak kat Kak Amy MamaTisya ;)
Sama-sama menang berjemaah, hihihi...
Kasik aura menang contest kat saya sket kak! =p




Seronok dapat pilih kaler mana berkenan, hihihi
MamaZN pilih kaler merah! =p



Kemenangan [5] untuk 2013


p/s:
Eh, eh... Baru perasan, entry arini banyak letak link Kak Amy =)
Semua pun ada kaitan, huhu!


 

8 comments:

Zee Suhaini berkata...

tahniah..cantek la

fazilzura berkata...

tau xpe wak .. ramai le pi trjh blog dia...

bile tah dia nk update cite masa besday anak nett..

MizzTina berkata...

best giler!!!

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah nad!
mmg murah rezeki awk :)

mamalieyna berkata...

Waaaa..tahniah..tak sempt nk join contest dh skrg.. huu..

mamalieyna berkata...

Waaaa..tahniah..tak sempt nk join contest dh skrg.. huu..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah nad

mama tisya berkata...

dh smp ke adiah tuppeware tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...