21 Februari 2013

Laaa... Ingatkan Baby Nayli!!! =P

Terkejut aritu
Ada member tag MamaZN kat FB
Bila tengok gambar tu, mati-mati ingatkan Baby Nayli!
Punya la otak ni ligat berpikir
Bila pulak la Baby Nayli ni dalam dukungan org lain?!!


Sejibik sejibun!
Lia, pinjam gmbr sat naa ^_^

Tang pipi, tang mata, tang dagu...
Rupa-rupanya anak orang lain, hehehe
Ni la Zara Aisyah anak Lia : http://mnflove.blogspot.com
Lia ni kawan MamaZN time stadi dulu
Tak sangka jumpa balik di alam maya ni, hehe
Sejak grad tu mana ada jumpa kan Lia? ;)
Bersembang pun thru blog n FB jek skrg ni, kekekeke...


Rupa diorg ada iras kan?
^____^




14 comments:

eima berkata...

sebab dedua bambam demok..hihi

fazilzura berkata...

kembo lain perut ni

mamafarah4 berkata...

hahaha..sama plak ek.. x sangka plak

~aYu~ berkata...

mmg geram bangat dgn budak zara bambam ni..

Cho Zila berkata...

kalau makpun terkejut mmg sangat serupaler. ... niler kembar , nanti leh temukan dan bolehler amek gambar..

Chekgu Azrine berkata...

Klu xbkk gmbr td mmg ingat bby nayli..hehe..somellllll!!!

Linda Basari berkata...

Lain la nad...sekali pandang pun dah nampak beza-sbb nayli ikut rupa jana...lalalala

Selipar Putih berkata...

aik??mana 1 anak sedare bibik ni?cnfs la...serupa tpi xsama hehehe

kak nad xdpt ag bju 2??lambat kot

mama_umar_maryam berkata...

alololo..mmg suke tgk muke bdk 2 org nih..ohh kwn nad rupenye lia tu..hehehe

lia berkata...

Kenan baby nayli sbb ms peknen sokmo suka tgk nayli dr dlm blog he3

syawalsimpsons berkata...

mmg ada iras...sue pon jumpe si ieyda tu dalam alam maya ni gak..mmmm...mana taknyer lepas sekolah, tak jumpe langsung sudah

fieda berkata...

comey..

ieyda berkata...

tang mulut tu xsama,,nayli bibir seksi...hihihihiii

nad,ieyda dan sue sebaya...tp kan nad blh diketegorikan sebagai kakak, selamba je ieyda pnggil nama...xpe kan...hihihiihii

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ada sikit nak sama tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...