24 Februari 2013

Kita Sering Terlupa...

Suka dengan kata-kata ni...

Perkara yang satu tu la yang sering kita lupa
Lebihkan risaukan hal yang lain
Hal yang tak pasti, hal yang belum tentu jadi
Sampaikan hati tak tenang dan sedih
Efeknya terkena pada org-org tersayang di keliling kita


kredit pada aina qistina


Moga tak terus lupa dan tak terus leka ~ muhasabah diri
Peringatan utk diri sendri dan kawan-kawan yang lain jugak...
 
Terima kasih kak, sbb mengingatkat kan
Akak tau siapa akak ^____^
Kak, saya tumpang printscreen! ;)



7 comments:

Selipar Putih berkata...

sebenarnya kita yg islam tiada pilihan krn kite tetap akan berjlan dan bersama-sama islam dlm apa jua keadaan

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tengs nad sebab ingatkan

mamalieyna berkata...

In sha Allah.. tak lupa :-)

Ingat mengingati sesama kita...thanks nad..

amiey lee berkata...

nad...ye kan sometime kita lebih risaukan sesuatu yg blum tiba...hmmmm

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Hmm...akak pun penah ada pengalaman mcm ni...tp bkn ngan kawan2...

Suami akak yg nasihatkan lebih kurang mcm ni...

mama_umar_maryam berkata...

=) hugs

Masya berkata...

iya betul tu.. bila kt dah senang atau dlm kesusahan ingatlah allah itu.. yg sebaiknya.... mmg kwn² adakalanya akan menjauhkan diri dr kita... x kiralah mereka senang atau mereka tgh bz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...