09 Februari 2013

Iklan Rumah Untuk Disewa

Selamat dah letak iklan rumah utk disewa ni kat mudah.my
Baru sehari letak iklan kat mudah.my
PapaZN dah terima 3-4 panggilan mengatakan nak sewa rumah
Alhamdulillah
So, lepas ni PapaZN agak bz la jawab kol :)
Harap-harap cepat la dapat penyewa

Kawan-kawan, 
Andaikata ada kenalan yang sedang mencari rumah sewa
Sampai-sampaikan la ye 
Kot-kot la ada yang nak sewa umah area Sunway ni
^____^




Nak tengok iklan, boleh klik kat link bawah ni ye


TQ in advance kawan-kawan!
Selamat bercuti jugak! :)



5 comments:

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

ramai tu yg nk sewa area PJ kan ..

mamalieyna berkata...

Rumah area sunway mmg cepat laku..sewa pun masyuuuuk :-)

kayyana berkata...

sure ramai tu kak nad... jgn riso..hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mesti ramai yg nak sewa tu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

kalau iklan kat mudah lagi senang..insyaallah mesti ada yg cari tu nnti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...