19 Februari 2013

Harap Sampai Ke Pemiliknya... Takmo KES ITU Berulang Lagi!


Alhamdulillah
Ahad baru ni selamat dah mengepos FM kawan-kawan yang menang GA aritu :)
Harap-harapnya sampai la ke tangan pemilik
Takmo la lagi pisang berbuah 2 kali, huhu!
 Harap khidmat pos dah kembali seperti sedia kala la hendakNya


Gigih ni dalam gelap gulita pi tulis alamat, huhu!


Sume pun guna pos berdaftar


Kalau lambat sampai @ tak sampai langsung
Mintak maaf banyak awal-awal ye
Di luar kuasa MamaZN tu, huhu
Risau sangat-sangat kalau sbb tak dapat sepertimana yg dijanjikan
Dah seolah-olah MamaZN ni tak tepati janji plak
Pastu nanti dah bermasam muka
Harap kawan-kawan sekalian yg tak dapat barang dari MamaZN tak camtu ye
Anggap takde rezeki ye kawan-kawan
Takmo marah-marah tau! :)
MamaZN ada cerita hal ni kat ENTRY INI

^____^



13 comments:

fazilzura berkata...

hrp2 posmen mood ok ..

Sue-Rya Qistina berkata...

insyaAllah. hopefully selamat sampai kpd tuannya :)

Ismaliana Sulaiman berkata...

mudah2an selamat sampai..

CheNamNam berkata...

yerlahhh..cnn pon pernah terkena ngan pos nehh..last-last rase mcm kite plak yang tak tepati janji kann...hermmmmm...pos laju tue ok lah kut sampai nanti...

ieyda berkata...

Insyaallah barang2 tu semua selamat sampai kepada pemilik sebenar...

Ya ALya berkata...

Nad simpn je tracking no...klu brg xsampai ad trcking no dkt online blh cek kan....

Gieyana berkata...

bestnyer..congrats pd pemenang..kalau kak G, redha jer n anggap x der rezeki..:-)

eima berkata...

harap² la kan .... risaunye kan

syawalsimpsons berkata...

insyallah semua selamat sampai

fieda berkata...

inshaa allah sampai dgn selamat tu..kak fieda punya tak sampai2 lagi ke..dh pos masa 7 feb..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

pos berdaftar??
bkn pos laju kan?? ok tak bayaran dia??

mummy_ayu berkata...

so far Ayu ok jer plak gna pos nie

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

moga semua slamat sampai kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...