25 Februari 2013

Dapat Hadiah MISTERI!

Setelah 3 minggu, baru surat ni sampai!
Fuhhh! Lap peluh!
Giler lama dok peram dalam tu buat apa?!

Koleksi FM makin bertambah!
Seronoknya rasa!
Ada FM Pangkor, Malaysia & Bukit Melawati
Hadiah dari Kak Izan aka Cikmot
TQ Kak!

Sedang berpikir-pikir ni, nak kasi tempat baru untuk koleksi FM yang ada ;)




Hadiah FM bukanlah misteri
Sebab dah tau awal-awal siapa pemiliknya

Yang satu ni yang misteri
Sampai sama time dgn surat Cikmot
Tanpa sebarang nama atau address
Tengok chop kat setem dari Selangor
Hadiah daripada siapa, MamaZN tak tau
Jenuh recall kot-kot ada menang mana-mana GA
Tapi, nan ado la pulak!
 



Kepada yang memberi, terima kasih banyak-banyak
MamaZN sangat-sangat-sangat hargainya

Andaikata la pemberi tu sedang membaca
Komen la ye, supaya MamaZN tau siapa yg bagi
Macam tak sedap hati la pulak, dah guna tp taktau sape kasi, huhu!

Apa-apapum thanks! :)



21 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

tangann yang memberi lebih baik dari yang menerima...hahaha...

mekasih jugak kat nad...sudi kasi apa2 kat akak...hehehe

Mama Likha berkata...

waduh2..... pengumpul fm tegar ni ! hihi murah rezeki mama nad :))

lia berkata...

fm pangkor tu lawo la nad...

ada peminat misteri ni he3

nini berkata...

bestnya dapat hadiah misteri....hehe....=D

nini berkata...

bestnya dapat hadiah misteri....hehe....=D

Delimasari berkata...

ada peminat = jd glamour bestnya

Nida Mohd berkata...

wah..ada hadiah misteri tu...

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

untung2 ada kawan ramai hehehe

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah akhirnyer terima kan..kalo sue dah jemah awai2 kalo sue yg bagi..kakkakakak

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhhh..bestnya!! tahniah ya nad :)

Myra Jay berkata...

Tahniah Sis.. harap pengirim tu dapat inform cecepat kan ;D

ADEEYA berkata...

Seronok dapat hadiah hehe :D

mamalieyna berkata...

Best...

Waaa ada peminat misteri kott.. hehe..

fieda berkata...

bila la hadiah kak fieda nk sampai ni..huhuhu

ALoNa CintamaniszLite berkata...

tak sangka kat bukit melawati pun ada fm!!!! Kat taiping ngan kuala kangsar pun takde yg eksklusif punya mcm ni, huh!!!

mamafarah4 berkata...

hehehe..hadiah misteri..gerun tak masa dpt..kih!kih!..
Nad,
nad hantar guna pos laju ek yg menang fm tu.jumaat lepas lik keje dpt surat suh amik kat pejabat pos..
nnt akak amik ye..
Lagi satu nad, fm combodia tu pun dah sampai..hari yg sama..bila dpt tu rasa cam lega sesangat..nnt akak wat n3 ek..so nad jgn sedih ye, fm combodia tu abg posmen x jadi amik..hehehe

Ya ALya berkata...

Bukit malawati tu sama dgn koleksi ya...

ieyda berkata...

bestnya dpt hadiah misteri....hihihiiihii

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

bestnye dpt hadiah FM sampai 3 lg tu :)

untung nad siap dpt hadiah drpd pengirim misteri lg...

eima berkata...

untung nad ... sampai tatau nk tampal kat mana dah hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah best la nad dpt hadia misteri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...