13 Februari 2013

BURGER BAKAR Menara Condong Teluk Intan =P


Ni projek minggu lepas, heheheheh
Zakwan bodek mak dia
Mak dia pulak senang hati la nak masak burger bakar lagi ;)

Mama, Mama masak burger bakar sedap looor!
Macam burger mekdi, looor!
Nanti, Mama buat lagi looor!

Ada 'looor' belakang setiap ayat tu, dia tiru olang cine cakap ;)
Pengaruh MeiMei dalam Upin Ipin
Kena plak masanya ye dengan CNY, hehehehehe
Pandaiiiii dia bodek, kan?
Maknya pun 'kembang' setaman kejap, haha!

Jadiknya, MamaZN terlebih rajin, hehe...
MamaZN hidang bertingkat macam ni
Konon-konon nak buat Burger Bakar KLCC
Tapi tak cukup tinggi
Dan-dan, bila bertingkat macam tu, dia condong plak ;)
MamaZN tukar la nama dia jadik Burger Bakar Menara Condong Teluk Intan 
Hahahaah!
Pandai-pandai je kan?
Tapi mmg ngam la nama tu, hehehe
Kata anak jati Teluk Intan =p




Ni bukan utk sorang makan! Jangan speku, hahah!
Burger bakar ni share-share 3 orang makan :)
Sorang makan, alamatnya - GEM** la, haha!
Makan selalu pun tak boleh ni, hehe
Asek makan daging jek, kekekekek...





Serius sedap la korang! Bukan nak tinggi diri
Tapi cuba la dulu buat sendrik, hehe
Memang yummmmmmy! :)

Resipi boleh tengok KAT SINI :)




19 comments:

Falsya berkata...

buat sendri lagi puas hati kan nad..;)

ape loorrr zakwan nie..hahahaha

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhhh..mmg nampak best!
dah lama x buat daging burger sendiri.
dulu mase sek men rajin gak buat ngan kakak2

syawalsimpsons berkata...

mmg kena bukak kedai burger depan umah ni

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

aduihai bertambah terliur tengok..
k.eija x try2 buat lagi ni, nak tanye nad, daging cincang dia guna byk mane, nad guna daging cincang ramly la kan..

MRS. K berkata...

teringin nak pegi menara condong tu

SyaNa berkata...

buat sdiri lantak kan nk tinggi mana
haha puas hati!!

eima berkata...

nanti aku akan usahakan utk buat jugak .... tp tgu bebetui free rumah tak kucar kacir ok la...

sue zainun berkata...

air tangan sendiri memang sedap..esp bila anak2 makan dengan gembiranya..kan2 :D

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

terbaeeeekkkk !!!

cayalah mamaZN.
macik lely terliur sudah loor..
tp macik lely M...S looorrr...
hahahah

nadia berkata...

kakkk nadd, nadia tak reti buat pattyyyy gebussss macam tuuuuu. sedapnyaaaaaa :)

mummy_ayu berkata...

rajinnya dia..ye la..naka2 suka makan kan, tu yg buat lagi rajin tu..

zarena heeney berkata...

salam..jom singgah ke link blog baru ena :)

:: Cik Viva :: berkata...

Salam kenal...
Tggi nye burger menara condong tu....sedap lorrr.... :D

Budak Kampung berkata...

boleh la oder free...


kak..nurul xingt la pe nama blog kak ina tldm 2.cmne ek

ieyda berkata...

sedapnya...dahlah daging tu gemok n bulat....maveles lah burger nad nie

Masya berkata...

tak sempat nak buat lg.. ingatkan sempatlah buat raya cina hari tu... ada kerja kat kampung pulak.. ermmmm.. sampai kes udah terliur tgk gambar kawan² buat berger...

rumah sy hala kebanting.. lalu jer.. dpn jusco nak pg kerja hihihihihi

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hebatttt....

nampak sedappp jer...tp tu laa, baru plan anak2 takde kat umah ni nk makan yg masak2 stim aje, huhu. Nak diet ler kengkonon, :P

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

buat sendiri lg puas makan kan

mama tisya berkata...

hebat nad..tkyh susah2 dh bli..buat sdiri lg meriah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...