19 Februari 2013

Beri Tumpuan Anda Pada Baby Nayli =P


Mana la tak lenguh lengan mak nye ni ha
Tengok la peha dia tu
Macam ayam Nandos! Haha! :)
Geram! Slalu kene gigit tu, hehe

Beli baju kene saiz 3T
Kalu idak, sendat!
Seluar plak saiz 2T :)

Tengok aksi Baby Nayli tu dah macam ahli sukan angkat berat pun ado, hukhuk! =p
Abang Zack kepenatan...
Baru balik jalan-jalan, mak dia soh amik gmbr lagi, hehehe
 


Baby Nayli dah kurang makan
Kalu kasi makan pun dalam kuantiti yang sikit jek yang dia nak
Tapi menyusu sangat la banyak dan kerap!
Penat mak nya, nak buat keje pun susah
Tapi takpe, demi anak... :)

Kurang - kurang makan pun, badan tetap 'hantap'!
Baru baik demam budak ni... :)

Alhamdulillah
Dah 1 tahun 2 bulan BF kan Baby Nayli :)
Syukur!
Lagi 10 bulan! ^__^

19 comments:

Falsya berkata...

eeeiiiii..mmg geram tau tgk baby nayli..mantap sgt bdn tuh..pejal..gerammmm!!!!

lia berkata...

Ganaih la posing Nayli ni theheheee....

Zara pon xmuat da seluar 6-9bulan... Romper 1thn pon da molek muat.... Kena hint2 cari baju baru gamaknyer he3...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

Mantap bodynya....

Alyyani Anuar berkata...

yaAllah peha mu itu nak!!!!

ieyda berkata...

BAMBAMLAH NAYLI NIE...MEH SIKIT ISI TU NAK BAGI KAT LEESYA...HIHIHII

ieyda berkata...

BAMBAMLAH NAYLI NIE...MEH SIKIT ISI TU NAK BAGI KAT LEESYA...HIHIHII

Asyifa Mustaffa berkata...

Semangat bdannya...! Peha kalah ayam kfc...hihi...

syawalsimpsons berkata...

moga sue pon ikut jejak nad, jauh lagi perjalanan BF sue no..nad tak lama lagi tu...nayli mmg mantap..

Sue-Rya Qistina berkata...

geram je tgk nayli. gebus giler! nak geget je peha tu. hehehe

Nafisa81 berkata...

mmg semangat...abag dia dulu semangat jugak ker?

Ya ALya berkata...

Bam bam tul peha baby nayli ni......gigit mmg sodap

Selipar Putih berkata...

ayam nandos??dahsyat la kak nad ni..xpe baby jnji sihat ok kang kite boleh lumba lari kt depan umah

Chekgu Azrine berkata...

Tahniah sis..in sha Allah ada rezki bb nayli until 2 ye..amin

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hehe...leh masuk sukan sumo si naylie ni, hahahaha...........

mummy_ayu berkata...

emm.montelnya.memang sedap kalu dapat geget nie

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Yela..nayli punye pose mcm ahli sukan bina bdn..hehehe

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

kusss semangat ... posing dah kena dah tu ehhehe

fieda berkata...

ermm..mbamnyer..rasa nok gigit peha tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

semangat sungguh nayli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...