28 Februari 2013

Aktiviti Malam Jumaat...

Amboi, boi, boi...
Mentang-mentang malam ni malam Jumaat
Tajuk pun kemain ek, haha!
Takde maknanya... ;)

Kebetulan aktiviti diorg ni dibuat malam Jumaat yg lepas
Boring kottt, senyap jek umah agaknya
Masa tengah baca Yaasin tu, diorg pun nak beraktiviti jugak, hehe
Masing-masing amik alatan menulis tu
Buat la keje masing-masing, hehe
Nak kasi pen @ pensel pada Baby Nayli, tak berani lagi kot
Hehe


Sampai 2, dia konker ye.. :)


Naseb baek Abang Zack ada aqua doodle tu


Tekun nampak... :)



Nampak gayanya, anak-anak takde yang ikut jejak langkah maknye
Huhu
Takde sape pun yang kidal ni ^___~



8 comments:

lia berkata...

Rajin la 2 beradik ni... Baguih la....

Gieyana berkata...

cmey jer kerenah dorang..:-)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

kiutnya naylie..

mmg bagus sedang2 naylie ni dh mula pegang peralatan menulis.

Bagi satu kertas A4 & bagi dia lukis apa2 pun. Simpan kertas tu utk dia tgk bila dia dh besar nanti...hehe..

mamalieyna berkata...

Hikhik..comel je budak setahun belajar menulis.. :-)

Bagus2x.l kecik2 dh tunjuk kerajinan belajar.. :-)

ieyda berkata...

comeynya smpai terbongkok2 nayli tulis ye....

nad kidal ke? ieyda pun kidal...nasib baik ank2 pun xterikutkan......hihihihi

syawalsimpsons berkata...

rajin la malam2 ye dua ni..kikikiki...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

rajin sungguh dua bradik ni hihihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

anak k.eija Zaquan kidal..
x sangka pulak dia kidal, kami berdua x kidal.., adik ziqry confirm menulis kanan, Zaquan drpd kecik lg dh nmpk dia kidal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...