10 Januari 2013

Zakwan MEMAKSA, Baby Nayli TERPAKSA =P

 Kengkadang tu, bila mood baekkk Zakwan tiba
Memang senang sesangat la nak ajak bergambar
Cuba bila angin kus-kus nya mariii
Jangan harap! =p

Ni time mood Zakwan baekkk skettt jek
Haha! Siap ada sikit jek baiknya tu ye? ;)
 Sebab apa?
Hmmm, maknya dah letih nak tegur, haha!
Biar la gambar yang berbicara...


Nampak mcm sayang sgt la tu kan? Hihi
Redhooo ye Baby Nayli? :)


Baby Nayli pandang tmpt lain, trus die pegang muka biar kasi pegun pandang kamera ;)


Baby Nayli nak blah dah... Tak tahan!
Tapi Abang Zack tak bagi... =p


Okeh, ini bahaya! Time ni maknya dah menjerit kat Zakwan!


Good girl Baby Nayli! Akhirnya dapat jugak larikan diri, hihihi


Hadoih! Letih btul nak melayan anak 2 orang ni
Ni baru 2 orang!
Tapi skarang ni pagi2 layan sorang jek
Tu pun hati tak keruan ingatkan Zakwan, huhu!
Baby Nayli plak bila dah sengsorang 
Asyik nak berkepittt jek ngan mak dia
Takde maknanya ye nak 'menambah' lagi sorang disebabkan Baby Nayli takde kawan
Haha!
 Biar Baby Nayli besar dulu
:)

p/s:
Kalu dah rezki Allah nak bagi cepat, takkan nak tolak kan?
Tapi rasenya tak kot...
Bendera merah masih belu berkibar-kibar lagi ni
*____*



15 comments:

ieyda berkata...

gansnya zakwan nie ye..hihihih

haaaaa bendera merah lum kunjung tiba...hbslah jg 2 nayli, coming soon nayli Jr akn muncul...hihihihihhii

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

hahhhaha style kyra ngan kyreen bergambar mesti nak peluk ..sib baik kyreen layan hahahha ..
kalau dah rezeki nak tolak pun x sampai hati ...ingat dosa huhuhu (pengalaman diri sendiri)

~emmie marja~ berkata...

Nad.. muka babay nayli sama cam muka anak sedare kite.. Baby Safiyyah... :)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

nayli malas nk layan...psl dok bergambar kat sofa aje. kot kat playground ke..ok jgk, kan nayli...hhe..

Wawa berkata...

comelnye 2 beradik ni....hihi

Myra Jay berkata...

Hehehe, kesian Nayli, terpaksa dalam rela :D

♥cikmOt♥ berkata...

amboi drumstik nayli..nyum nyum,....

Lynn Hamzah berkata...

dah besar sket comfirm abang plak kena buli dengan nayli...hehehe...

ieyda berkata...

nad,jemput singgah kat n3 terbaru ieyda ye...hihihiihiii

ieyda berkata...

org beri ngan iklas, kita terima pun ngan iklas jgk...:D

Aisyah Husaini berkata...

comel sangat la dua2 ni..gaknye zakwan geram baby nayli aktif tu yang dipeluknye cam tu sekali. sape yang tak geram ngan baby nayli tu hi hi

intanfirdaus247 berkata...

zakwan buat wwf dekat nayli ..hehe.comel

lia berkata...

gmbr no. 2 tu cute betol he3

syawalsimpsons berkata...

tak sempat org lain nak kasi steament...dier dah dolu ye..kakakka..insyallah kan..klo dah allah nak bg kan...tp zakwan mmg best la..windu nak jumpe zakwan.nak saya2 ngan dier

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

baby nayli redo jer apa abg buat hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...