13 Januari 2013

Tarikh Cantik Hari Ini 13-1-13


Assalamualaikum!
Selamat pagi kawan2 :)

Saje curi2 masa sket update blog :)

Cantekkan tarikh hari ni?
13-1-13

Mesti banyak pasangan pengantin yang pilih tarikh cantik harini
Untuk diabadikan sebagai tanda kenangan
Tak kurang jugak yang bertuah dapat melahirkan baby pada harini
Syoknya! :)

Apa program kawan2 hari ni?
Kami dok rumah je pagi ni
Kemas-kemas rumah
Unpack segala-mala barang, huhu!
Tu pun kalu sempat siap...
Kalu tak sempat, biarkan je la dulu
Nak pi penuhi jemputan kenduri kesyukuran & aqiqah anak blogger jap lagi 
Agak2nya, sape ye....?  Hehe

Ingat nak pi Alamanda kejap, aci tak?
Haha!
Apa alasan nak bagi kat PapaZN ni ek?
Hmmmmm
Haaa...! Cakap nak cari kasut baru la! Kasut lama dah koyak! =P
Harap diterima, kekekekekkke....!

Ok la kawan2
Hepi wiken! :)

p/s:
Terlepas nak tonton 3 Idiots semalam, huhu! 
All Is Well! :)


14 comments:

amiey lee berkata...

Nad pegi kenduri uyun ke...emy tak smpat la...rancangan terpaksa tukar..kna g umah mil..n kawan bersalin pgi tadi....

Gieyana berkata...

a'aa kan..cantik tarikh nie...:-)
da dpt ndangan perkahwinan gak tp x larat nk g..smlm kak G lepak2kt pntai..best..:-)

Myra Jay berkata...

Myra dok rumah siapkan tesis dan esement..hehee :)


Disebabkan nak tarikh cantik pnya pasal tu nikah pilih
10.01.10

mama ila berkata...

heppy weekend..ila keje arini ..huhuhu

aSmiDar berkata...

All is well...;)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

bestnye..dah makin aktif berjumpe kawan2 blogger ye skang..^__^..akan dtg kalau pi cuti2 kuantan jgn lupe kontek..meh jumpe kitorng plak k..hihi

mama_umar_maryam berkata...

slmt meng unpack nad! samelah zt pon..ligat otak nk create alasan ;p

LYAfrina berkata...

a ah..bru perasan tarikh tu...

mamalieyna berkata...

Ha a..lawa tarikh kn :-)

K.eina ni kuar pg, mlm bru blk..penuhi undangn dan kerumah sedara..anak2pun tido awai mlm ni..penat ..

Waah baik punya alasan.,hehe..

Chekgu Azrine berkata...

citer 3idiots tu ank rine sure repeat tgok even dh tgok byk kli..xbosan..

Fieda Rafli berkata...

satu lagi tarikh yg ctk..

ieyda berkata...

ieyda pun xtgk 3idiots tu...xde kat umah...

mummy_ayu berkata...

TOMEI....Ayu tak ke mana2..so memang layan 3 idiots tu..sampai Ian pun tau part mana Mummy dia nangis.he he he..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cantik gak kan tarikh tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...