10 Januari 2013

Posisi Tido Yang COMEL! :)

 Andaikata la stress, ada masalah atau tension ke hape ke...
Pi la tengok anak2 sedang tidur
Huhuhu...
Tenanggggg jiwa raga


MamaZN tengok dak Nayli ni la
Dah la pesen tido pun comell semacam jek :)

 Baby Nayli ni kalu btul2 nyenyak
Posisi tido nya adalah sama ada terlentang depangkan tangan
Takpun, mengiring, jadik bentuk L camni ;)




Memang betul2 macam bentuk L, haha!
Tengok la, amik gambo pun rileksss jek walaupun kena cahaya flash
Memang nyenyak sangat la tu ;)




Hiiiii, geram kat budak ni!
Rasa nak gigit2, haha!




p/s:
Andaikata yang takde rezki utk dapatkan anak
Tak bermakna tak boleh tenangkan jiwa raga
Nak tenang kan ada macam2 cara kan...
Ni salah satu cara MamaZN
Jangan amik hati apa yang MamaZN tulis atas tu ye 
Harap2 sangat "__"

13 comments:

Alycia berkata...

hihi.. mmg comey.. cam nk gigit jer kaki dia ;)

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

kyreen xdenya nk tido gaya sopan cam ni ..abis terkangkang siap nganga mulut tu syok sangat tido kekeke

mamafarah4 berkata...

memang betul tau nad.. saya kalau lik keje kalo rasa stress x sabar2 nak gi jumpa anak kat taska..bila kita sampai diorang cam excited,lambai2 rasa cam ..eh hilang dah stress tadi..terus lupa..hehehe

Wan Afzan berkata...

macam anin jugak. suka tdo mengereng pastu pipi sembam & tembam semacam.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Betul tu k.eija pun suka tgk muka dan gaya anak2 tido...especially yg si kecik tu tido n bila tgk diorg adik beradik tido berpeluk kan..

mama_umar_maryam berkata...

anak2ku tido lasak..eeei,comel btol nayli smlm xpuas cubittt!!!

mamalieyna berkata...

Comel..ada style lah !

Nia berkata...

alolor,..comelnya! rasa nak cubit pipi dia!

ieyda berkata...

tang pipi memang geram nak cubit....

tu dah jd bentuk U tido mcmtu tu...heheehe

lia berkata...

sweet sgt... pp Nayli tu tetap terbaekkk he3

eima berkata...

nayli ni mmg comey betui la .. dah bolat peha heee geram batui la

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehe comeynyer nayli tido

Aisyah Husaini berkata...

cumills geram tang pp ngan molot tu hadui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...