08 Januari 2013

Makan-Makan TAHUN BARU 2013

Alhamdulillah, selesai sudah...
Lama dah berniat nak buat makan2 ni
Tapi Tahun Baru (1/1) aritu baru terlaksana
Kami jemput kawan2 Geng Bas Sekolah (Geng Seratas)
Lenkali ada rezki lebih, kami jemput ramai2 plak ye, huhu!
In shaa Allah...

Biasa kami buat makan2 waktu malam
Tapi kali ni kami buat petang
Dalam kul 2-3 camtu
Rasa lama sket dapat lepak sama2
Lagipun, esoknya masing2 dah mula kerja semula kan...

Gigih la MamaZN buat nasi ayam
Sempoi jek pun
Pastu dengan agar2 milo
Pastu ada gak kawan2 bawak serawa durian lawan dgn pulut
Roti jala lawan dgn kari ayam
Pastu agar2 laici pun ada jugak
Mekaseh le banyak2 pada kawan2 yang sudi top-up makanan tu
Hehe





Agenda utama takde apa2pun sangat
Sekadar nak berkumpul ramai2 gitu je la pun
Bertukar2 cerita
Ye la, kami pun dah lama tak berkumpul
Kali terakhir rasanya time berbuka puasa tahun lepas






Rumah kecik, nak duduk pun rasa tak selesa, huhu!
Sori sesangat pada yang datang tu
Mana la tak sempit
Budak2 sahaja dah dekat 10 orang!
Tu blum campur mak-pak lagi kan, hehe

Ada la pulak acara potong2 kek
Kebetulan 2 orang kawan ni kongsi tarikh lahir yang sama - 1 Januari :)
Selamat Hari Lahir yang ke-31, my frens! 




Dah habes lepak kat dalam
Sambung plak lepak kat luar


Maaf kalau ada terkurang kat mana2
Makanan pun bese2 jek, takde la gempak2 pun
Nak layan pun sampai tak terlayan
Mana nak layan tetamu, mana nak layan anak2 main
Mana nak pastikan makanan sume cukup
Mana nak layan Baby Nayli yang kejap2 meragam nak susu
Letih makcik! Haha!
Tapi seronok, Alhamdulillah...
Sebab hajat tercapai nak buat makan2 ni

Thanks korang sbb sudi datang
Thanks jugak pada yang sudi bagi hadiah pada ZakwanNayli
Buat susah2 jek
^_____^





19 comments:

intanfirdaus247 berkata...

salam..yg peting tuan rumah ikhlas menjamu..hehe..xkisah la gempak ke x makanan..kan..:)

Orked berkata...

seronok dpt berkumpulkan...

Jadinya kna cari hotel kt kuah la yer...huhuhu...hotel ape ni? kna google la nmpaknya..

tkasih nad..

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, seronok kan kawan kawan ramai...

mama tisya berkata...

meriah bila dpt menjamu kwn2...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nad..bestnya msk2 tuk jamu kengkawan mkn.Sedap2 juadah yg trhidang tu.....

Lynn Hamzah berkata...

rajinnya buat makan2 macam nie...lynn masih belum berkesempatan nak gathering dgn kawan2...semuanya duk jauh2...

ieyda berkata...

meriah tgk...lum join lg...hihihiii

yg penting dapat berkumpul kan...ramai kawan xpe, jgn ramai musuh dah lah...hiihihihi

fieda berkata...

seronoknyer jamu mkn kat kawan2...

fieda berkata...

seronoknyer jamu mkn kat kawan2...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

akak jer yg tak nah wat jamuan mcm ni kat umah melainkan dgn keluarga, huhu.
Kiranya usaha gigih nad ni sgt laa akak kagum...ngan anak kecik lagi..

Iela Fazielah berkata...

wah..bestnyer... kamcing dgn kwn2 lama... kwn2 ila semua hilang dah...

eima berkata...

AKU RS KO LA ORG PALING RAJIN AJAK ORG DTG RUMAH .... SEMOGA SENTIASA MURAH REZEKI NAD

Chekgu Azrine berkata...

Meriah..murah rezki nad..

LYAfrina berkata...

bestla mcm ni,,, mgerakan silaturahim

Ya ALya berkata...

semoga murah rezeki nad....

mamalieyna berkata...

Meriah..nnti jmpt geng blogger
pulak eh.. :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

meriah sungguh tgk hehe

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wahh oklah nad tak kisah janji semuanya hepi...

Aisyah Husaini berkata...

jadi tuan rumah memang penat kak nad tapi seronok lau dapat jamu orang makan kan yang penting ikhlas biar sempoi tak pe janji ikhlas kan : ) tapi memang sonok nak kumpul ramai2 cam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...