11 Januari 2013

Lentok Kepalanya! =P

 Zakwan memang suka sakat Baby Nayli
Ye la, nak sakat sape jek pun lagi kan
Dah tu jek adik dia, hihi 
(mesti ada yang ckp, 'tambah' la lagi! =p)
 Sebab Zakwan suka sakat Baby Nayli la
Baby Nayli tu kengkadang geram, dia pi jerit balik kat Abang Zack, haha!
Lawak sungguh saat-saat itu :)

Ni salah satu antara sakat-sakat si Abang Zack
Topeng IronMan ni, dia pi pakaikan pada Baby Nayli
Sampai terlentok2 kepala Baby Nayli dibuatnya
Sama ada berat atau pening atau takut gelap?!
Hehehehehe
 

Cute! ^_^


Kesian Baby Nayli
Redhoo je la apa Abang Zack nak buat ye, haha!
Baby Nayli jahanamkan topeng IronMan tu karang, baru tau!
Menanges tak berlagu Abang Zack tu nanti, hihi

Tapi tu la...
Gado-gado, kelahi-kelahi adekbradek ni sampai bile jek pun
Sedangkan air dicincang pun takkan putus
Inikan pulak la budak 2 orang ni

Semalam kan
Tak semena-mena Baby Nayli nanges2 tau
MamaZN ni risau plak tengok dia, kot-kot kembung perut ke hape
Tapi takde pape pun
Bila Abang Zack balik skolah, Abang Zack bgtau...
Saya nanges kat sekolah, tapi sekejap je

Hmmmmmm
Macam ada 'link' plak mereka berdua ni, ye
Sana nanges, sini pun nanges
Nanges-nanges rindu la ni kot, huhu!
Ingatkan kembar jek gini, hehehehe...


p/s:
Takde salah sorg, mmg sunyi!
Ada dua-dua, Maknya yang berbunyi... Nyaring plak tu, haha!





15 comments:

ieyda berkata...

biasalah kalau dah jd adik, asyik kene buli ngan si abg...tp si adik lak suara Ya Rabbi.....mengalahkan suara saprano Shafinaz...hihihii

Karisma Izzah berkata...

haha...lucu....cian baby Nayli...

kak saya tag akak join GA... jemput join ya...

http://karismaizzah.blogspot.com/2013/01/tm-me-s-giveaway.html

♥cikmOt♥ berkata...

ada 3 orang gimana lagaknya...hahaha

mamafarah4 berkata...

hehehe..ye la nad, sebelum ni kan selalu bersama jer..tetiba terasa kehilangan sekejap sbb abg sekolah..kebetulan plak ye,abg nangis nayli pun nangis..seronok tengok keletah ank2 kan..

lia berkata...

gitu la nad biler adik-beradik kan... lelebey xberenggang dari kecik kan...

syawalsimpsons berkata...

nimatkan bila rasa gitoo..alahai sweetnyer..mmg instinct kuat tu nayli ngan zakwan

eima berkata...

adek ngan abg mmg gitu ...

abg tak de kejap alisha masuk bila cr panjat atas katil2 guling2 ... klu adek tak de plak abg plak ckp pi la amik adek tu .... nape tgal kat skool dian die ....


mesti nayli ngan zakwan sama cam alisha fahim kan.... dah la sebaya

Sue-Rya Qistina berkata...

hihihi..gitulah nad kalau adik beradik kan. sama gak ngan anak2 saya. klau x adik yg sakat kakak, yg kakak pulak sakat adik. paling tak pun, mummy n babah dia yg sakat diorg. hahaha

Sue-Rya Qistina berkata...

hihihi..gitulah nad kalau adik beradik kan. sama gak ngan anak2 saya. klau x adik yg sakat kakak, yg kakak pulak sakat adik. paling tak pun, mummy n babah dia yg sakat diorg. hahaha

Sue-Rya Qistina berkata...

gitu la nad klau adik beradik berjumpa. ade je yg nak disakatnya. anak2 saya pun camtu gak. hehehehe. baru la meriah sikit rumah tu

mummy_ayu berkata...

ala sweet nya.....

Sidratul Muntaha berkata...

ade dua2,memekak je
takde dua2,sunyi senyap..
ade dua2,tukang sepah la tu..
tpi..jgn bagi senyap..
ade la benda dia buat tu..
tang tu boleh la kerjasama ye?!
kalah wonderpet.

Sidratul Muntaha berkata...

ade dua2,memekak je
takde dua2,sunyi senyap..
ade dua2,tukang sepah la tu..
tpi..jgn bagi senyap..
ade la benda dia buat tu..
tang tu boleh la kerjasama ye?!
kalah wonderpet.

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

hahhaha adehhh berat kot topeng tu kekke..
betul bila semua ada kat umah cama2 bunyi la dengar ... sampau suara mama bertukar jadi bini tarzan ...last2 king kat umah pening tgk 3 pompuan dok mengharu birukan umah kekekke

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hahaahaa sia nayli mmg redho jer apa org buat kt dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...