04 Januari 2013

Kenduri Kahwin Anak Tuan Rumah | TERKILAN...

Sabtu lepas (baru nak citer, huhu!)
Kami pi memenuhi jemputan kenduri kawen
Anak kepada tuan umah yang kami sedang duduk ni ;)
Dah dijemput, kena la pegi kan
Tempatnya nun kat Taman Cheras Indah
Jauh tak jauh...!
Tapi kami lalu MEX, cepat sket sampai KL
Yang tak bestnya... jammed!!!!!


Dah kepanasan... Lama sangat dalam kete ;)


Tengok jammed dia! KL - tak sah kalu tak jammed!


Yeay, sampai jugak akhirnya - Alhamdulillah! :)
Merah makngah kita ye...Hihi


Ksian, muka anak2 dah keletihan hihi


Zakwan paling suka dapat 'nasi kenduri'
MamaZN tak makan sangat pun, suapkan Zakwan jek


Orang kuat area Cheras Indah kot ni, hehe...


PapaZN sabarrrrr menunggu giliran utk makan, hihi


 Pelamin luar rumah - kombinasi warna tema yang cantek jugak!


Ada rasa terkilan sket la masa pi kenduri kawen ni
Dalam hati masa sampai tu naaakkkk sangat pi amik makanan ni
Tapi tah cemane, elok abes makan baru la teringat!
Hmmm, memang tak la nak repeat masuk bawah khemah balik!
Orang pun dah mula ramai - waktu puncak la katakan
Balik la kita walau pun tak dapat menjamah walau sedikit
Hukhuk!







































Ini la dia yang MamaZN tak dapat nak makan tu... 
Kambing golek! Mbek, mbek!


Terkilan betul sebab tak dapat nak merasa kambing golek ni
Ada sape2 nak belanja tak?
Haha!

Jarang2 kan orang buat kenduri kawen salah satu menunya kambing golek?
Sejarang kami jumpa tuan umah kami ni la, haha!
Rasanya ini kali ke-3 kot selama 3 tahun dok umah dia ni, haha!
Ingat gak dia kat kami ni, hehe
Mekaseh tuan umah sbb jemput kami :)
Nanti kita calling2 ye citer status terkini berkaitan dengan umah ni, haha!



23 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

adehh...ingatkan terkilan apalah...
sib baik akak tak makan kambing...erkkk

Masya berkata...

Dulu x reti sgt makan kambing golek, sekali kat opis jamuan raya suka buat kambing golek terus suka.. suami pun suka.. jadi tersuka kambing golek juga.. wlpun makan x bnyk mana.. jadi merasa...

MamaYatie berkata...

yer la...jarang ni kenduri kawen ada kambing golek...kena tunggu bbq time ni..

Chekgu Azrine berkata...

Rin pun suka sgt kmbing golek..tp klu gi kenduri dh ramai2 tu..mmg cam segan jekan nk makan byk2..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

sblm ni ingat umah kt bsp tu umah nad sendiri..rupenye umah sendiri kt tpt lain ye..

Nway, ramai suka kambing golek ni kan. Kat base tudm ni, asal function je ada menu ni..kite je sensorang jakun x suka makan kambing..:-P

zety berkata...

aah jrg org kenduri kawen ltk kambing golek, tp aritu kwn zt nikah ade lauk kmbg golek ni..
hrp2 blh selesai cara baik dgn tuan umah ye nad :)

eT berkata...

sedapnyer kambeng golek...kite pon suka..huhu

eima berkata...

sebbaik tak mkn kambing ... hehehe klu kompom terliur

mamafarah4 berkata...

daging kambing memang sedap..sehingga menjilat jari..nyum!nyum!
sian kan nk angkut ank2 kalo ada undangan kenduri..risau diorang tak selesa..dah la panas,ramai..tp nk wat camner..dah orang jemput..

Mrs. K berkata...

last week kite pegi kenduri ex boss pon ada kambing golek.. sedap

Myra Jay berkata...

Ala siannya tak dapat makan kambing golek ye..

Mana tau nanti PapZN akan belanja makan ke? :D

Zura@Iwan berkata...

wahhh bestnya...ada kambing golek..tp x dpt nk merasa kan..huhu

ieyda berkata...

sedapnya kambing golek tu....

lia berkata...

nad... tau area pulau meranti x? c2 ada jual nasi kambing, sedap

ieyda berkata...

nad, ieyda follow nad di nuffnangX....hihihiii

Sidratul Muntaha berkata...

kambing golek mmg sedap
tpi aku jenis tak suek klu kambing biri2..
hanyir semacam..
esp klu orang tu tak reti lapah.
ehehhee..
*sportingnya la laki ko diamik gambonya..sabo plak tu.klu laki aku..dia cukup tak suke gi kenduri..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

gi ari sabtu ke ..mmg jalan jem ..kalau dlm kete ngan 3k haru biru lagi2 si kyreen nk pegang stereng huhuhu

suhaina laui. berkata...

Sedap nad hihi..dh try mkn..trus jatuh cinta :)

Wan Amira berkata...

bagus tu tuan rumah jaga hubungan baik dengan penyewe hehehe.. kambing golek, kalau lambat memang laaa.. selamat

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh kambing golek..
teringat mase kawen dulu..
mampu sediakan ayam golek je...
hehe...

Ya ALya berkata...

Suka abg zack mkn nasi kenduri....

Bitt (double IS) berkata...

spike semua rambut anak2 awak..hehehe stylo :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kambing golek ptt pun terkilan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...