23 Januari 2013

Jom Kemas Beg, Jom! :)

kredit pic to google




Jom kemas beg, jom!
Harap2nya takde sebarang masalah lagi masa kat sana huhu!
Serius nak bercuti dengan tenang!
Takmo kusut masai, serabut bagai!
Nak hepi2 jek dengan anak-anak


Moga dipermudahkan perjalanan kami
Moga semuanya berjalan lancar
Moga cuti2 yang pendek ni dapat dimanfaatkan sepenuhnya
Agar lebih erat hubungan kekeluargaan
^_____^
Next week MamaZN cerita, k!


Salam Maulidur Rasul pada semua!
Selawat dan salam ke atas Nabi Junjungan kita, Nabi Muhammad SAW


Cuti-cuti ni, kalu nak hepi tu, hepi jugak
Tapi jangan tak sampai tak sedar diri pulak! ;)
Take care, kawan-kawan! :)


8 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

P golkos ye nad?hehe

Gieyana berkata...

selamat bcuti Nad..bestnyer cuti..:-)

mamalieyna berkata...

Syiok2x..:-)..happy holiday..enjoy ! N takecare!

Asyifa Mustaffa berkata...

slamat bercuti....:-)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

dh lama tak mengemas2 jenjalan atau balik kampung ni, hehe..last bulan 11/2012 ari tu lah..

ieyda berkata...

xcited org nak bercuti ni kan....

Iela Fazielah berkata...

selamat bercuti

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

bestnyer nad g bercuti tc tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...