31 Januari 2013

JJCM | Cendol Durian Borhan, Kuala Selangor

Masa on the way balik ke KL semula dari kampung
Teringin la pulak nak pi merasa Cendol Durian Borhan ni
Selalu tu lalu jek, tak penah plak nak singgah 
Setiap kali lalu pun mesti ramai orang kat kedai ni
Kalini tah cemane tersinggah la jugak ;)
Kebetulan orang pun tak ramai lagi

Lokasi nya :
Kalau dari Teluk Intan, kedainya sebelah kiri selepas Kg Gulang-Gulang, Tanjung Karang
Kalau datang dari Kuala Selangor, depan sikit saja dari Stesen Penimbang JPJ Kuala Selangor
TQ shakiddo.com utk lokasi


Zakwan dah tdo :)


Ramai, luas, panas! Tengah hari kottt!


Banyak pilihan cendol
Macam-macam jenis cendol ada
Nak kosong pun boleh, nak berasaskan durian pun boleh
MamaZN pilih cendol durian+pulut
PapaZN pilih cendol durian+jagung




Selain cendol, ada jugak la makanan lain
Contoh laksa dan mi kari
MamaZN saje nak try laksa nya




PapaZN suka cendol nya
Tapi bagi MamaZN so-so je
Laksa pulak kami sehati sejiwa kata rasanya tak begitu kena dengan tekak
Emmm, nape ek?
MamaZN tak reri la nak komen nape tak sedap
Tapi PapaZN cakap sebab ikan yang diguna utk buat kuah tu tak fresh
 Makan pun tak abes, huhu!

Lain orang lain citarasanya
Kalau bagi kami tak berapa sedap
Tapi pada orang lain tentu-tentu la sedap kottt
Kalu idak, takdela ramaiii jek orang dtg makan kat sini, kan? ;)


p/s:
Sedapnya! :)



14 comments:

lia berkata...

Yg kat langkawi 2 mmg plng tbaekkkk

Sue-Rya Qistina berkata...

pernah gak dgr cendol ni. tapi jauh sgt la pulak nak pergi kan. hehehe

ieyda berkata...

ni yg wat cam megidam cendol nie....nak xtapau utk org putrajaya nie????

:)

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

nampak sedap cendol tu jagung banyak ..

Budak Kampung berkata...

lapau la pulak

Masya berkata...

selalu dok lalu lalang x pernah lg singgah.. meriah btl cendol tu yer.. macam² ada...

MRS. K berkata...

mmg susah nak cari laksa yang kena kat tekak klu makan kat kedai ni.. nak buat sndiri tak pandai, muahaha

syawalsimpsons berkata...

sedapnyer...nak sikit

lieyalatif berkata...

ya Allah nad...ko petang2 tunjuk gambar2 gini...menyirap napsu makan aku tau tak hahahahaha.....

ni kalo laki lieya tgk mesti die suke...die tu hantu cendol....

Fieda Rafli berkata...

tu dia..meriah cendolnya..

mamalieyna berkata...

Gambar mkin cun la skrg nad, pakai HP je kan...canggih la..ambil gambo mkann, terliur dibuatnya..hee..

kayyana berkata...

alamak aiii.. sedapnye tgk cendol mama zakwan nih..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Ohh so so je ke rasa dia nmpk cendol dia mcm sedap..

Laksa power dkt airport langkawi tu mmg sedap..k.eija pun suka...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

laksa tu nmpak sedap la nad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...