15 Januari 2013

Hadiah-Hadiah-Hadiah... TQ Semua! ^_^

Memang banyakkk dah stok tisu kat umah ni
Hehe
Hasil menang contest Kleenex yang kawan2 blog anjurkan

Tisu yang menang contest dari Kak Ayu Rafikah pun masih berbaki lagi
Pastu ditambah plak dgn tisu-tisu kiriman Mira

Ni yang terbaru dapat dari Zety
Amik by hand jek, hihihi
Sori Zety, buat Zety tunggu lama! Ksian Zety =/
 


Sebelum amik by hand hadiah contest tu kat Zety
Siangnya tu dapat kiriman daripada Anje
Hadiah contest Kleenex jugak 
Bertambah best sbb ada voucher MPH!
Tak sabar nak pi shopping buku2 Zakwan, hihi
Pastu ada pulak la terselit hadiah besday Baby Nayli
Sepasang baju... Alhamdulillah




Kalau nak tau, hadiah-hadiah contest Kleenex ni 
MamaZN dapat hadiah saguhati jek pun
Takdenya dapat grand-grand prize, hihi
Kalau saguhati pun, tisu dah berlambak2
Ini kan pulak la Nana yang banyak menang hadiah utama tu
Laaagi berkotak2 tisu nye ye, hihi

Alhamdulillah
Rezki jangan ditolak, musuh jangan dicari :)



p/s:
Ada lagi 1 hadiah contest Kleenex belum dapat lagi ni
Bertambah laaaaa tisu kat umah, hihi
Ni ada yang MamaZN plak buat giveaway hadiahnya tisu, hihihihi
Sape nak? =P


14 comments:

ieyda berkata...

rezeki tisu nie...hihihiii

nak jgk tisu tu....bagi lah 1 xpun 10 tisu...hehehehehe

♥cikmOt♥ berkata...

eh eh, dah berwajah baru...klasassss...baru tak masuk sehari...ihiksss

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

wah umah baru nampak biru kekek cantik .. rezeki mandi lap pakai tisu ni heheh

Budak Kampung berkata...

kak nad..meh kasi se bundle tisu 2 kat nurul



comey blog spe make up?baek akk gtau cepat heheh

noorzie berkata...

saya nakkkk...hehehe...:p

mama ila berkata...

banyak nyer stok tisu mamaZN..hihi..stok 2 tahun nie..hehehe

eima berkata...

rajinnye tukar themes ....
syoknye dpt tisu byk2 gini .. dah tisu mahai plak tu

SyaNa berkata...

murah rezeki ko
ok la tu umah byk tisu
x yah beli stok setahun

syawalsimpsons berkata...

wahh banyak tu hadiah...bestnyer

Delimasari berkata...

tahniah NAD
udah lelebih tu hantar kat akak yer - hehehehe

mamafarah4 berkata...

wah!bestnya nad..tahniah2

mama tisya berkata...

tahniah..byk koleksi tisu

eh arini rs lain..umh baru cat ek..ingtkn slh masuk blog td..hehe

wan nurul hezrina abd halim berkata...

betultuh nad..rezeki jgn ditolak...tisu2 ada yang bau wangikan..selalu kalau tisu lembab mmg patut bawak letak dlm handbeg sbbnya ada anak2 kecik makan comot=)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah nad...xpyh beli tisu pasni haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...